• Ik zag net deze foto van een aantal handpalm tattoos en ik ben er echt weg van! Zelf zou ik het niet snel doen i.v.m met werk, maar als ik ooit een eigen bedrijfje heb dat goed loopt, zou ik het waarschijnlijk wel doen want ik vind het echt vet mooi! :3


    Til hug og blod.

    Mooi, maar ik zou het zelf niet doen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben wel voor tattoo's maar dit vind ik niet mooi!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is volgens mij henna, dus tijdelijk. Dat doen ze altijd met feesten. Ik vind het altijd heel mooi maar ben wel blij dat het tijdelijk is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frodo schreef:
    O wauw ;o ik denk eerlijk gezegd dat het ook henna is maar als tattoo vind ik het ook heel mooi...


    Nee, dat is het absoluut niet haha. Dit zijn tats die met een machine worden geplaatst en de inkt gaat daarbij nog dieper je huid in dan bij gewone tats (zodoende zijn ze ook pijnlijker :'D).


    Til hug og blod.

    Floyd schreef:
    Dat is volgens mij henna, dus tijdelijk. Dat doen ze altijd met feesten. Ik vind het altijd heel mooi maar ben wel blij dat het tijdelijk is.


    Nee, dit komt van een tattoo forum vandaan. De lotusbloemen is een van de leden daar, de meeste andere zijn van tattoo artiesten (die op die plek werken waar ze hem heeft gezet).


    Til hug og blod.

    BlackBride schreef:
    het is heel mooi en gaaf maar het nadeel als je oud en verrimpeld bent dat het er niet uit ziet. maar wat je wel kunt doen is het in henna nemen. is ook heel mooi


    Vertel me meer over hoe geweldig jij er uit ziet over 60 jaar? ^^


    Til hug og blod.

    T staat wel mooi maar ik zou geen tattoo op mijn handpalmen willen. Liever op mijn enkel, omderarm of rug.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Echt humor, niks voor mij


    ©1998

    Lol good luck finding a job with that on your hand ._.

    het is wel leuk om een keer te doen met hena maar niet als een echte tattoo
    ik heb liever iets kleins op mijn pols :$


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Ik vind bijna alle tattoos mooi, maar dat vind ik echt verschrikkelijk. En vooral die gameconsole tattoo. Dan ben je volgens mij echt te hard tegen een muur aan gelopen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ziet er gaaf uit :O
    Maar zelf zou ik het echt nooit doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind eigenlijk geen een tattoo mooi, maar dat ben ik. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat echt heel lelijk lijken :'D


    -

    Ik vind het niet zo mooi, maar het is wel orgineel.


    Alleen maar tranen van geluk