• Night watch & Day watch (Nacht wacht & dag wacht)

    Wie heeft deze boeken gelezen? Ik ben net begonnen met nacht wacht en wauw, het is nu al een fantastisch boek.
    Ik denk dat ik beide boeken deze week wel uit zal hebben.

    Maar ze zijn ook verfilmd. En ik zal even iets citeren wat op de achterkant staat:
    Van de boeken werden meer dan 2 miljoen exemplaren verkocht en de verfilming werd de best bezochte film aller tijden, waarbij blockbusters als de Harry Potter-films en de The Lord of the Rings-trilogie met groot verschil werden verslagen.

    ... Nu ben ik echt mega-nieuwsgierig naar die films.
    Wie heeft ze al gezien? Zo niet, dan moet je anders maar even de trailers gaan kijken op YouTube.

    Strider schreef:
    (...)
    ... Blijkbaar zijn er in totaal 5 boeken?
    Dit wist ik niet haha.


    Oh, dan zijn ze alsnog uitgebreid want ik kan me alleen de trilogy herinneren. :')
    Alhoewel het ook kan dat ik dat gewoon gemist heb, want schaamtelijk genoeg houd ik me niet zo bezig met boeken als zou moeten. :'D
    Ik ken alleen die drie i.i.g. Zal eens aan Val vragen of hij die ook gelezen heeft dan. :')


    Til hug og blod.

    Bronte schreef:
    Die moet ik maar eens gaan huren, denk ik dan.

    Of de boeken lezen. :3
    Maar zoek maar eens een goede uitleg op bij google, ik kan dat zo niet goed uitleggen aangezien ik nog maar net ben begonnen in de boeken.
    De films lijken me ook wel echt super epic, dusja. ^^

    Strider schreef:
    (...)
    Of de boeken lezen. :3
    Maar zoek maar eens een goede uitleg op bij google, ik kan dat zo niet goed uitleggen aangezien ik nog maar net ben begonnen in de boeken.
    De films lijken me ook wel echt super epic, dusja. ^^

    Ik bedoelde de boeken.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Ik bedoelde de boeken.

    Oh haha, mijn fout. Op de één of andere manier moest ik denken aan films huren. x3

    Hey het klinkt Russisch en Russisch is awesome.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Hey het klinkt Russisch en Russisch is awesome.


    Ik heb er lekker al aardig lang een aan de haak geslagen! -wbw-
    Maar voor jou scoor ik er ook nog wel een keer een. Anders houd ik me aan mijn plan om een mooi halsbandje cadeau te geven. :Y)


    Til hug og blod.