• Ik vroeg me af ; heb jullie wel eens wat gejat?
    of een vriend/vriendin gehad die het zelf voorstelde om het te doen O__O ik weet niet hoe ik hier op kom háhá


    Pictures fade away, but memories are forever

    snoep bij de kruidvat enz.. x3


    We can only learn to love by loving.

    snoep bij de kruidvat enz.. x3

    WAAR JE MAG SNOEPSCHEPPEN?
    JAAAA
    Dat is lekker men x3
    dan moet je gwn een handje snoep in je zak douwen :'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    WAAR JE MAG SNOEPSCHEPPEN?
    JAAAA
    Dat is lekker men x3
    dan moet je gwn een handje snoep in je zak douwen :'D

    HáHá ja (A) das lekker maar ik doe het bijna nooit x] ik wil niet eindigen als een zwerver op straat die nergens wordt aangenomen omdat hij/zij een strafblad heeft x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jaja natuurlyk !! Een lippiercing .. Een rode zelfs n__n Maar ik heb helemaal geen piercing haha .. Ik vond het alleen mooi =]


    Because Nobody Love's

    Jaja natuurlyk !! Een lippiercing .. Een rode zelfs n__n Maar ik heb helemaal geen piercing haha .. Ik vond het alleen mooi =]

    Hahah geniaal x] Mafkees ^^ (A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dat weet ik =] Hij was wel echt supercool .. je kon het doosje gwn openmaken xD Maar na een half uur was hij door mij kapoet Ö


    Because Nobody Love's

    Nog iets slims ^^:
    Veel winkels hebben wel eens van die acties van bijvoorbeeld 7 dingen met een rood stickertje voor 10 euro ofzo? Als het druk is, stickertjes overplakken =)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nog iets slims ^^:
    Veel winkels hebben wel eens van die acties van bijvoorbeeld 7 dingen met een rood stickertje voor 10 euro ofzo? Als het druk is, stickertjes overplakken =)

    Háháhá xD omg die vin ik echt goed ^^ Moet ik eens gaan doen (A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    WAAR JE MAG SNOEPSCHEPPEN?
    JAAAA
    Dat is lekker men x3
    dan moet je gwn een handje snoep in je zak douwen :'D


    whaha idd x3


    We can only learn to love by loving.

    Whaha xD


    Because Nobody Love's

    Nog iets slims ^^:
    Veel winkels hebben wel eens van die acties van bijvoorbeeld 7 dingen met een rood stickertje voor 10 euro ofzo? Als het druk is, stickertjes overplakken =)


    Melig ^^

    Nog iets slims ^^:
    Veel winkels hebben wel eens van die acties van bijvoorbeeld 7 dingen met een rood stickertje voor 10 euro ofzo? Als het druk is, stickertjes overplakken =)

    whaha lol n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Háháhá xD omg die vin ik echt goed ^^ Moet ik eens gaan doen (A)

    Bij ons bij de claires kan je dat kei makkelijk doen xD Alleen als je dan bij de kassa staat gaan die mensen uitgebreid die prijzen eraftrekken enzo, en dan schrik ik al als ze een klein spiertje verrekken ofzo :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Bij ons bij de claires kan je dat kei makkelijk doen xD Alleen als je dan bij de kassa staat gaan die mensen uitgebreid die prijzen eraftrekken enzo, en dan schrik ik al als ze een klein spiertje verrekken ofzo :P

    whaha n_n


    We can only learn to love by loving.

    Jaja natuurlyk !! Een lippiercing .. Een rode zelfs n__n Maar ik heb helemaal geen piercing haha .. Ik vond het alleen mooi =]

    whaha dat was echt bleud xD
    gooit ze die piercing naar buiten over die alarm dingetjes heen.
    wat dat voor nut had weet ik nog steeds niet want de verpakking was er al af.
    maakt ze hem ook nog kapot -_-''


    Dead but delicious