• Ik vroeg me af ; heb jullie wel eens wat gejat?
    of een vriend/vriendin gehad die het zelf voorstelde om het te doen O__O ik weet niet hoe ik hier op kom háhá


    Pictures fade away, but memories are forever

    nope, hbe ik nooit gedaan. en wil het eigenlijk ook niet doen XD
    XXX


    So Wrong, It's Right <3

    Ik jat niet echt..
    Maar als mijn vriendin en ik iemand niet mogen hangen we bijvoorbeeld haar oorbellen in de douche met gym ofzo xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Om eerlijk te zijn,heb ik het wel al gedaan,maar wel van kleine dingetjes zoals; oogpotlood,iets voor aan u gsm te hangen,een armbandje,en snoepjes

    Nou, Eerlijk gesegtt :$
    Ik heb er wel eens aan mee gedaan,
    Een buurmeisje van mij.. Wou het centrum op,
    En toen ging ik mee, Een snoep winkel binnen.
    Niet dat het zo heel wat ergs voorstelde,MAar ze wou kauwgum,En had daar geen geld voor ,En ik ook niet.Dus ze vroeg,Of we het zouden jatten,Ik twijfelde,En vond het eng man x'D toen pakte ze het pakje kauwgum,En hielt het hoesje er om weg,En toen stak ze het in haar Broek zak,
    MAar toen we weg wouden lopen, wou die vrouw ons Checken :| vanwege de jeugtt.
    Dus ik schrok me rot,en voelde me echt kut.
    maar De vrouw hadd het niet gevonden,.en zei dat we verder mochten lopen,

    x'D
    dat is best wel spannend,en Eng.
    maar ik zal NEVERR weer iets jatten.:P
    Of aan mee doen :O

    x'D

    x

    like ik heb een vriendin en we waren toen we ukkies waren een x bij de Etos en daar hadden ze mooie eierenkaarsjes =o en die wou zij hebben dus zij heeft er 2 gesteeld >< maar haar mamsie kwam erachter en toen moest ze het terugbregen x]
    en voorderest... kheb wel es een snoepje gejat bij de kruidvat:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wel,Toen was ik 5 ofzo en jatte ik een Teletubie van een meisje die bij mij op zwemmen zat xD

    Ik had alle teletubbies behalve de gele dus jatte ik hem xD

    Ik jat niet echt..
    Maar als mijn vriendin en ik iemand niet mogen hangen we bijvoorbeeld haar oorbellen in de douche met gym ofzo xD

    HáHáá Dat is echt geniaal weetje,Ik heb ooit een keer iemands broek onder de douche gezet kutwijf dat het was x] Haar broek was echt kleddernat en het was winter,dus in haar korte gymbroekje kon ze ook niet lopen xD toen mocht ze een broek lenen van school Hahah! En dat was echt zo'n lelijk ding ><


    Pictures fade away, but memories are forever

    like ik heb een vriendin en we waren toen we ukkies waren een x bij de Etos en daar hadden ze mooie eierenkaarsjes =o en die wou zij hebben dus zij heeft er 2 gesteeld >< maar haar mamsie kwam erachter en toen moest ze het terugbregen x]
    en voorderest... kheb wel es een snoepje gejat bij de kruidvat:P

    Ik pakte vroeger ook wel eens in snoepje uit die kruidvat bakken x] is toch meestal meer 1 snoepje en het is maar 3 cent waard ofzo >.<


    Pictures fade away, but memories are forever

    Nee da ga k nie doen :P

    dalijk gaat dat rot piep geluid xD

    is me eens gebeurd. Maar het bleeek de persoon achter me te zijn [Poeh Poeh]

    Ik toen ik klein was wel eens een snoepje.

    En ook wel een toen ik klewin was. een Diddle stikker ^^

    Voor de rest niks. en ben het ook niet vanplan ^^


    i can't pretend you're nothing special

    Ik toen ik klein was wel eens een snoepje.

    En ook wel een toen ik klewin was. een Diddle stikker ^^

    Voor de rest niks. en ben het ook niet vanplan ^^


    i can't pretend you're nothing special

    Máár volgens mij heeft iedereen wel eens wat kleins gestolen ofzo,Zoals een snoepje uit de kruidvat x] Is toch een kutwinkel =D


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja (A)Kauwgom,Mobielhanger,een SUIKERSPIN ='D
    maar
    ik noem het lenen...maar dan zonder te vragen :')


    don't Worry...Be gay.

    jaa, in de kruidvat met een paar vriendinnen. echt supper veel juwelen en oorbeletjes en frulletjes. maar we zijn een keer betrapt geweest en sinds dien is er een camera op die juweeltjes gerigt XD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ja (A)Kauwgom,Mobielhanger,een SUIKERSPIN ='D
    maar
    ik noem het lenen...maar dan zonder te vragen :')

    Net als bij spongebob ; dingen 'Lenen' Háhá dat was echt een geweldige aflevering bleek het 'gratis'balonnen dag te zijn -,-


    Pictures fade away, but memories are forever