Dat vroeg ik me dus af, want in film 2 kijkt hij Harry en Ron aan als ze in Hagrids huisje zijn en Hagrid wordt meegenomen naar Azkaban. En hoe kan dat dan??
Perkamentus kan er niet door kijken, daar ben ik vrij zeker van. Maar inderdaad, zoals hierboven staat: Perkamentus is slim.
Waarschijnlijk heeft hij idd van Hagrid zijn ogen kunnen afleiden waar ze stonden. Plus ook, zo stil kunnen ze met twee echt niet zijn onder een laken. Misschien heeft hij ze wel gewoon gehoord. ^^
Hagrid die daar steeds naar kijkt? Hij weet dat harry dem antel heeft en vriendjes is met hagrid, hij weet dat hagrid zich raar gedraagt. Simpel
Ja, dat wordt in een boek dacht ik ook gezegd. Ik dacht dat Dumbledore het tegen Harrt zegt. Dat hij wel dacht dat ze naar Hagrid zouden gaan. En waarom zou Hagrid anders de deur opendoen en beginnen te praten?
Imagination set us free to be just what we want to be ~
Pusheen schreef:
Perkamentus kan er niet door kijken, daar ben ik vrij zeker van. Maar inderdaad, zoals hierboven staat: Perkamentus is slim.
Waarschijnlijk heeft hij idd van Hagrid zijn ogen kunnen afleiden waar ze stonden. Plus ook, zo stil kunnen ze met twee echt niet zijn onder een laken. Misschien heeft hij ze wel gewoon gehoord. ^^