• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk op naar Austin en voel zijn hand die de mijne pakt. Ik verstrengel onze vingers en kijk voor me uit. 'Er is niks.' Ik weet dat hij zich zorgen maakt. Ik glimlach eventjes. niet van harte, maar huilen hoefde ik ook weer niet. Ik leg even mijn hoofd op zijn schouder en ga dan weer recht op lopen. Dan gooi ik mijn handdoek neer, trap mijn slippers uit en laat Austin los. Ik ren het water in en duik in een keer onder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ik ben weer in nederland, wat is er allemaak gebeurd? En hoe kan ik het beste inspringen?

    [Was je vakantie leuk? En ehm.... Het is nu ochtend. Gewoon naar de picknick tafel eten denk ik]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mag ik het laatste berichtje op Danny?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Zoek hem wel even voor je op.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik glimlach naar Danny en pak zijn hand. Ik verstrengel onze vingers en geef hem een kusje. Ik kijk even naar de andere die nog geen antwoord hebben gegeven. Ik leun met mijn hoofd op zijn schouder en kijk gewoon naar de andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dankie :3]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Danny

    Ik zucht even. "Goed, als ik toch geen antwoord krijg van jullie, gaan Drew en ik ons wel vermaken." Zeg ik en laat me van Drew zijn schoot glijden.
    "Kom je?" ik kijk hem aan en trek zacht aan zijn hand.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Alsjeblieft:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sorrt ik was naar waterpark en kon dus niet regeageren,ik had het dacht ik in reactie gezet maar dat deed ie
    dua niet meer. Heb hier zo goed internet...

    Austin
    ik glimlach naar Isabella en daarna gaat ze weg. Ik ga op de handdoek zitten en kijk rustig naar haar. Na een tijdje sta ik op en ren naar het water. Als ik daar ben duik ik erin en zwem een stuk onderwater.

    [Geeft neit hoow]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    ik haal mijn schouders op, als ze niet reageren.. Ik sta op en duw Danny iets vooruit zodat ik zelf normaal kan staan. Ik trek Danny iets mee. 'doei' zeg ik tegen de andere en loop samen met Danny weg. 'of moest je nog iets pakken?' vraag ik als we vlakbij mij tent lopen.

    Isabella

    Austin duikt onderwater en gelijk ben ik hem uit het oog verloren. Ik kijk druk om me heen om te kijken of hij al boven is gekomen. Ik kijk voor me, naast me, aan de andere kant van me en werp een blik over mijn schouder. Maar ik kan hem zo 1,2,3 nog niet zien. Ik zucht en kijk weer voor me. Hij kon dan wel lang onderwater... Of ik keek gewoon weer is niet goed..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik zieat Isabella benen open zijn als ik even mijn ogen opeb en zwem er heel gauw onder. Ik ga omhoog zodat ze op mijn nek zit en ik grijns. 'zocht je mij soms?' vraag ik lachend. Ik had er wel een beetje zien kijken.