• Ik heb tot nu toe nogal een k*t vakantie. Ik ben letterlijk aan het doodgaan van eenzaamheid. Ik heb maar weinig vrienden en die ik heb kunnen nooit iets doen, en dat terwijl ik heel veel voorstel, want het moet altijd van mijn kant komen. En het pijnlijke is dat ze meestal niet kunnen omdat ze iets gaan doen met vrienden. Vandaag was ook weer zoiets. Ik had een leuk idee voor morgen. Maar toen belde die vriendin waar ik het aan vroeg later terug om te zeggen dat ze niet kon, alleen heb ik het idee dat ze niet wil met mij, want ze had niet echt een duidelijke reden. Het zou niet gaan omdat het warm werd.
    Maar affijn, ik was nogal van streek enzo en toen kwam mijn vader met een verassing.
    Volgende week vrijdag gaan wij met de motor drie dagen naar Berlijn!
    Ik ben ook al eens met mijn pa en de motor drie dagen naar Parijs geweest en dat was super leuk dus ik vind het echt heel leuk dat wij naar Berlijn gaan!
    Wie van jullie is er wel eens in Berlijn geweest?
    Wat zijn leuke, culturele, dingen om daar te doen?
    Edit: We gaan zondag en met de trein, want met de motor 800 kilometer is toch een beetje te veel van het goede, maar we gaan wel een dag langer.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:56 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh klinkt geweldig :D Maar wat een kut vrienden heb je dan eigenlijk als ze je allemaal in de stront laten zakken.
    Zelf ben ik nog nooit in Berlijn of ook maar in de buurt geweest maar mijn mentor raadde iedereen aan om naar Chekpoint Charlie en het overgebleven stuk van de Berlijnse muur te gaan. En iets van Kafamu of zoiets het grootste warenhuis in Duitsland


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Oh klinkt geweldig :D Maar wat een kut vrienden heb je dan eigenlijk als ze je allemaal in de stront laten zakken.
    Zelf ben ik nog nooit in Berlijn of ook maar in de buurt geweest maar mijn mentor raadde iedereen aan om naar Chekpoint Charlie en het overgebleven stuk van de Berlijnse muur te gaan. En iets van Kafamu KaDeWe of zoiets het grootste warenhuis in Duitsland

    Maar inderdaad, Checkpoint Charlie, Brandenburger Tor, Reichstag, overgebleven stukken van Der Mauer, Kürfurstendamm, Gedachteniskirsche en gewoon even googelen over wat er precies allemaal is te doen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Awh, dat is echt super leuk. Dat gun ik je echt. Berlijn schijnt echt een hele leuke stad te zijn. Ik ben er zelf alleen nooit geweest; ik kan je dus helaas ook niet tippen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    KaDeWe ja, ik moet misschien iets beter op gaan leten tijdens duits want dat klint wel iets logischer...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben wel eens in Berlijn geweest, maar dat was met school dat we overal binnen no-time heen gesleept werden, dus ik kan me niet echt veel hoogtepunten meer herinneren...


    Bad decisions make good stories.

    Berlijn was geweldig! Je moet echt een fietstocht gaan maken door Berlijn, dan fiets je 4 uur in een rustig tempo, je krijgt een rondleiding met een gids (Nederlands) en het is super leuk, want zo zie je alles, wat lopend of met een bus niet lukt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nope, helaas. :Y)

    Ik was er vorig jaar en wil nu echt super graag terug! Ik vind het echt een geweldige stad. Er is ook heel veel te doen, dus je komt sowieso wel wat interessants tegen.


    i put the fun in funeral

    Hé, misschien ligt het wel aan jou! (krul) Ik vind je in ieder geval een zeurend en verwend kind.


    Your make-up is terrible

    O.M.G. Berlijn is zóóó awesome!!
    Have so much fun and forget all stupid friends!
    Berlin is like mijn lievelingsstad. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Checkpoint Charlie is even het enige waar ik op kom. Koude oorlog, yay!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Aurorae schreef:
    Awh, dat is echt super leuk. Dat gun ik je echt. Berlijn schijnt echt een hele leuke stad te zijn. Ik ben er zelf alleen nooit geweest; ik kan je dus helaas ook niet tippen.


    Happiness is a form of courage.

    Assassin schreef:
    Hé, misschien ligt het wel aan jou! (krul) Ik vind je in ieder geval een zeurend en verwend kind.


    Oke, jij moet echt eens stoppen met van die klote reacties te sturen naar mensen. (cat)


    OT: VEEL PLEZER MEID <3


    Pretty is just a pretty word.

    BERLIJN!!
    Ik ben met werkweek naar Berlijn geweest én het was super (op de reis van 9 à 10 uur met de bus na).
    Je moet vooral de muur gaan bekijken, de Reichstag, de Brandenburger Tor en nog wat andere dingen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Doei Quizlet, tot donderdag!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one