• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Hm, er zijn zo veel dingen die ik zou willen doen, maar nu..' Andwoorde ze schouder op halend terwijl ze naar mij toe kroop en haar lippen zacht op die van mij drukt, 'Kan ook' Fluister ik grijnzend tegen haar lippen waarna ik haar zacht en liefdevol terug kus.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Mijn mondhoeken krulden omhoog, en ik liet éen hand in zijn nek rusten.
    Ik beet zachtjes op zijn onderlip.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Wat betekend dat het dus ook mogelijk is dat je mij nooit terug zult pakken.' Ik grinnik zachtjes. Heerlijk om mensen terug te pakken op hun eigen woorden. 'Maar ja, we zullen wel zien.' Mijn ogen dwalen langzaam af naar een stel vogels in de boom vlakbij ons. Ze fluiten vrolijk, iets wat mij altijd een blij gevoel geeft.


    Happy Birthday my Potter!

    {Even melden dat ik heel slecht ben hierin :3}

    George Weasley

    Plagend kus ik eerst haar hand zie ze in mijn nek lecht richting haar nek, hoeveel vriendinnen had ik ook alweer gehad? Waarschijnlijk waren die op minder dan twee vingers te tellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    vond deze foto net:



    Dat zal vast heel lekker zoenen XD :3


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hihi, ik ben er ook geen ster in, hoor ;D]
    Madison
    Ik duwde hem ietsje naar achter, waardoor mijn haren langs mijn gezicht vielen. Ik keek hem glimlachend aan voordat ik hem weer kuste.
    Ja, ik had al heel wat ervaring, maar die waren gewoon zonder liefde. Enkel lust, en nu weet ik pas wat ik echt had gemist.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    "Terugpakken doe ik je sowieso al is het het laatste wat ik doe" zeg ik grijnzend. "Ja je hebt wel gelijk we zullen het vanzelf wel zien als het zover is. Nu op dit moment zijn er wel andere dingen"
    Ik kijk over het meer uit terwijl een glimlach rond mijn lippen speelt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    vond deze foto net:



    Dat zal vast heel lekker zoenen XD :3

    iegh. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    iegh. :'D


    Indeed.. Niet dat ik ervaring heb met het zoenen van jongens maar dat lijkt me niet echt prettig met een hek ertussen xD


    Don't be like the rest of them, darling

    [Heuh, ik dacht dat ik de enige was!
    Nee weetje, met die teksten van elkaar aflebberen.. ik improviseer gewoon x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk Fred verbaasd aan. Andere dingen? Welke andere dingen dan. Ik bedoel, eigenlijk heb ik hier niet zoveel te doen. Al is de rust soms ook heel fijn. Vooral als je daarvoor een overdosis aan gebeurtenissen over je heen hebt gehad.
    'Welke andere dingen?' vraag ik, terwijl ik een madeliefje pluk en deze achter mijn oor doe.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik kijk haar aan met nog steeds dezelfde glimlach die rond mijn lippen speelt. "Ik bedoel de picknick en de rust, maar ook de gesprekken" zeg ik. "Dit is niet echt het moment om na te denken of om een grap uit te halen". Wow nooit gedacht dat dat uit mijn mond zou komen, maar blijkbaar dus wel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Jij? Zonder grappen voor ook maar één seconde?' Ik prik hem in zijn buik. 'Dat geloof ik dus écht niet.' Eigenlijk is Fred best wel lief, ondanks dat hij zo'n grappenmaker is. Snel straf ik mijzelf in mijn gedachte. Hij is de broer van Ginny. Verder niks. Ik laat mij weer vallen in het gras.


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    [Heuh, ik dacht dat ik de enige was!
    Nee weetje, met die teksten van elkaar aflebberen.. ik improviseer gewoon x'D]


    ik heb ook nog nooit een vriendje gehad so.. Don't really care


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    ik heb ook nog nooit een vriendje gehad so.. Don't really care


    (Heeft iemand in dit topic dan al eens echt gezoend? Een jongen wilde mij een keer zoenen. Toen dook ik weg. Hij was niet echt mijn type :Y))


    Happy Birthday my Potter!