waarom zijn moppe over domme blondjes altijd zo kort???
antwoord: zodat mannen ze ook begrijpen
die vind ik echt humor:P
een man met een bochel en een man met een houten poot zitten in een café. Ze zijn gezellig wat aan het praten en op een gegeven moment is het bijna twaalf uur. De twee mannen moeten allebei dezelfde kant op. Maar de kortste weg is via het kerkhof, waar een vloek op rust. Om klokslag twaalf gaan de graven open. De man met de bochel denkt: "och wat maakt het uit, ik kan toch al niet goed lopen dus veel meer kunnen ze me niet aandoen". De man met de houten poot besluit och de omweg te nemen.
De man met de bochel gaat langs het kerkhof en als de kerktoren twaalf uur slaat wordt hij toch een beetje bang. Opeens hoort hij het verschuiven van een steen en een krakende stem: 'Heb jij een bochel...' Het geluid komt uit een graf en de man ziet een hand. Hij schrikt zich helemaal te pletter.
'Ja... uhh... ja...' stametlt hij om toch antwoord op de vraag te geven. 'Mooi zo,' zegt de hand in het graf en pakt de bochel van de man af. De man kan voor het eerst in jaren weer normaal lopen en opgewonden vertelt hij de volgende dag in het café de man met de houten poot over wat er was gebeurd.
De man denkt: "goh, ik zou ook wel eens weer normaal willen lopen!" dus... 's avonds gaat de man naar het kerkhof. Klokslag twaalf uur verschuift een steen en komt er een hand uit het graf. Weer vraagt de stem: 'Heb jij een bochel?' De man had dit niet verwacht en zei bang: 'N-nn-n-ee...'
'Oké!!! hier heb je er eentje!'
Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.