• Ik had een jaar of 2 geleden een boek gelezen - er is ook een film van - die ging over 2 jongens die samen met hun moeder en hun zus verhuizen, ze mogen niet op zolder komen, 1 van de 2 (of allebei?) komt/komen er wel, en ze vinden een boek. Er staat niet openmaken op en ze doen het wel open, en opeens worden ze allemaal aangevallen door monsters, en iemand van hun familie weet er alles van, dus gaan ze daar heen.



    Weet er iemand welk boek/welke boeken dat zijn? Ik kan maar niet op de naam komen en ik heb ook al op het internet gezocht en ik kan het maar niet vinden! Ik zou het graag willen kopen voor de verjaardag van mijn nichtje, die houdt net als ik ook van dat soort boeken, maar ik heb het boek toen in de bib geleend.

    Alvast bedankt :)


    Define "good".

    The Spiderwick Chronicles. Heb ik een week geleden nog in één dag uitgelezen.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:19 ]


    Ex astris, sciencia

    Doet me een beetje denken aan een Fear street boek, maar ik geloof niet dat dat het is want daar is één van hoofdpersonen een meisje...


    Believe in yourself.

    Bronte schreef:
    The Spiderwick Chronicles. Heb ik een week geleden nog gelezen.

    Ja! eindelijk! Dankje dankje dankje! ik kon er maar niet op komen, hahaha :D.


    Define "good".