• Ik vroeg me af, waar iedereen van houdt. Naar mijn mening zijn er veel mensen die de muziek van nu luisteren.
    Ik zelf hou meer van de muziek uit de jaren 80. (Guns N' Roses, Queen, acdc enz.)
    Maar mijn naam zegt al genoeg :P

    Dus welk soort muziek luister jij?


    FBI U.S.A. story

    *Waar houd jij van? (cat)

    Eigenlijk allerlei soorten muziek. Van Sting tot Nightwish en van klassieke pianomuziek tot 30 seconds to Mars... zolang het maar geen pop/housemuziek is, daar kan ik echt niet tegen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik luister vooral Keltische en Arabische muziek de laatste tijd :'D. Maar ik vind indierock nog steeds 't leukste. Van die onbekende bandjes zijn veel beter dan Katy Perry en Rihanna :'].

    Metal, Reggae, Indie en witchhouse:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik hou een beetje van alles.
    Alles behalve boybands.
    En ook niet van Justin Bieber.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    En naar Coldplay kan ik heel de dag luisteren als ik wil. c:

    Ik ben dol op Guns N' Roses en luister er daarom ook regelmatig naar. Verder houd ik van andere bands uit de jaren 80/90, zoals Whitesnake, Skid Row, AC/DC, Def Leppard, etc. Sommige metal en hard rock bands van tegenwoordig kan ik ook wel waarderen. (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:34 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Van van alles en allerlei genres, maar vooral K-pop en J-pop en de 'gewone' pop. K-/J-pop zijn meer verzemelnamen voor nog een paar andere genres though. Zelf vind ik INFINITE een leuke groep.

    In ieder geval; vooral de muziek van nu dus :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Voornamelijk symphonic - en folkmetal en victorianindustrial. Eigenlijk luister ik zo'n beetje alles, van Coldplay tot Counting Crows, maar dit zijn toch wel de drie genres waar mijn grootste idolen in zitten.


    Searching heavens for another earth

    Alles behalve metal en hardrock, natuurlijk heb ik bands die ik echt leuk vindt en waarvan ik de muziek leuker vindt dan van anderen, maar, ik ben echt iemand die van elke muziek houd. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik luister alles wat ik mooi vind.
    Geen metal ofzo.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    McFly, Coldplay en alle artiesten waar ik nu niet op kan komen :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Metal en rock. Soms nog rock/pop bandjes.
    Maar ik ben niet fan van alle metal soorten. Sommige vind ik helemaal niet leuk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alternative/rock


    None but ourselves can free our minds.

    [Classic] Rock <3, verder ook [classic] metal en soul en grunge en celtic..


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Alles behalve metal, klassiek, hardrock en hardcore. Maar ik hou vooral van pop, R&B en country.


    Take risks and conquer your fears.