• I'm not a liar! | One Direction

    Een 17-jarig meisje droomt er nog steeds van dat haar ouders ooit weer samen komen, zodat ze weer een leuk en gezellig gezinnetje zijn, maar dat is makkelijk gezegd. Emily Grace Duncan stapt een nieuw avontuur binnen als ze samen met haar moeder naar hartje Londen verhuist. Ze komt te weten dat haar nieuwe buurjongen haar vroegere beste vriend is en hij woont niet alleen. Als Emily na de vakantie naar een nieuwe school gaat heeft ze al meteen pech, want iedereen noemt haar een leugenaar als ze iets verteld wat dus niemand gelooft. Er is wel dat ene vreemde meisje dat haar vriendin wil zijn en daar is ze al blij mee, al wilt ze soms liever geen vrienden hebben dan dat ene meisje. De rest ontdek je beter zelf ...

    Er gebeuren veel dingen in dit verhaal en er komt veel opduiken, dingen zoals verdriet, pijn, haat, blijdschap, romantiek, vriendschap, drama en noem maar op. Volg dit avontuur door de ogen van Emily ... herken jij jezelf soms in haar of juist niet? Denk je bij sommige dingen dat ze dat beter niet deed of juist wel? Have fun (:

    Zouden jullie eens een kijkje willen nemen en misschien een abo? En op die kudo-knop klikken?

    I'm not a liar! | One Direction


    16 - 09 - '17

    Niemand? ;(


    16 - 09 - '17

    Ben benieuwd, ik neem wel een abo :)

    IKnowYou schreef:
    Ben benieuwd, ik neem wel een abo :)


    Bedankt


    16 - 09 - '17

    Ik heb al een abo! c: <3


    I Refuse To Sink

    XxParanoidxX schreef:
    Ik heb al een abo! c: <3


    Ty xx


    16 - 09 - '17

    ;(


    16 - 09 - '17

    ABO !! xD


    -

    AmaZ4yn schreef:
    ABO !! xD


    TY! (: x


    16 - 09 - '17