Rol: Zus hoofdpersonage
Naam: Kayleigh Hastings
Bijnaam: Kaytie (spreek uit Keeisie)
Geboortedatum: 21-04-1992
Nationaliteit: Engels, en 1/8 Iers
Uiterlijk:
Kayleigh heeft lichtblond haar en groene ogen. Ze is 1.71 meter, even groot als Niall dus. Haar haren reiken tot net aan haar kont. Ze is een echt modepopje en draagt het liefst designerkleding.
Innerlijk: Kayleigh is een sluw meisje dat zich niet snel gewonnen geeft. Ze weet andere te misleiden met haar acteerkunsten en is ook zeer hardnekkig. Soms kan ze wat bijdehand zijn. Ze houdt van uitgaan en komt nog wel eens vaker met net iets te veel op thuis. Wanneer ze dronken is praat ze aan een stuk door en valt ze vaak in herhaling. Ze is meesteres in manipuleren en delegeren.
Verleden: Kayleigh heeft niet echt een heel bijzonder verleden. Ze heeft een keer te maken gehad met een verkeerd vriendje, een soort van loverboy. Door hem was ze twee maandenlang van huis weggelopen en bij hem ingetrokken, zonder dat iemand er wat vanaf wist. Ze moest voor hem werken om haar 'dank' terug te betalen. Een keer dwong hij haar zelfs tot seks met hem, waardoor ze zwanger raakte. Ze heeft abortus laten plegen en ze voelt zich hier nog steeds schuldig over. Niemand weet hier iets vanaf.
Familie: Haar ouders wonen nog bij elkaar maar hebben de laatste tijd veel ruzie om kleine dingetjes, ook over haar. Ze irriteert zich hier mateloos aan en heeft soms nog wel eens een grote mond. Later heeft ze spijt omdat ze weet hoeveel pijn ze haar moeder zo bezorgt. Ook heeft ze nog een oudere broer van 22.
Extra: Kayleigh zit onder paardrijden en speelt viool. Haar lievelingskleur is turquoise.
Waarschuwen: Ja, bitte
Zo goed? Als je wilt dat ik er meer doe mag je het gerust zeggen, ik doe het graag!
+ ik verveel me.
[ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:15 ]
You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.