• Keer op keer weet ik me er opnieuw over te verbazen hoe moeilijk en bizar het is om werk te vinden als je geen 15 of 16 meer bent.
    Overal willen ze dat je zo jong mogelijk bent, zoveel mogelijk jaren ervaring hebt (wat ook al erg tegenstrijdig kan zijn), dat je minimaal zoveel diploma's of certificaten hebt en een eigen auto.
    Je bent te jong of je bent te oud en zelfs met het schoonmaken van een motherfucking kantoorpand vragen ze nu al diploma's die gericht zijn op het werk. Even fucking serious; Are you fucking kidding me? Een diploma voor het schoonmaken van een kantoorpand?
    Denk je soms dat ik te achterlijk ben om een stofzuiger, dweil of stofdoekje te kunnen gebruiken? Een diploma? Echt waar?
    Wat een dikke afknapper zeg. Ik ben 20 jaar, bijna 21 ... Dan zal ik godverdomme onderhand toch wel geleerd hebben hoe ik een huisje of een ander pand netjes kan maken? (cat)
    Wat een achterlijk gedoe allemaal zeg.


    Til hug og blod.

    BlackAlpha schreef:
    als je op je sollicitatie net zoveel scheld als hier in dit topic, kan ik me best voorstellen dat ze je weigeren.

    Maar je hebt inderdaad wel gelijk dat een baan krijgen lastiger wordt
    @waarom is iedereen toch werkloos


    Ja hoor. :') Wat denk je zelf?


    Til hug og blod.