Zouden jullie me willen helpen met meer ideeën bedenken voor in mijn verhaal-in-wording 'De ijzeren wil?' Even alles op een rijtje:
- De hoofdpersoon heet Karl en is een 52-jarige man die een eigen speelgoedbedrijf heeft. Karl is geobsedeerd door speelgoed.
- Karl is niet helemaal normaal; zijn grootste droom is om een menselijke robot te maken die op afstand te besturen is
- Deze robot kan niet in één keer gemaakt worden, vandaar dat Karl verschillende moorden pleegt om vervolgens met de lichamen van de doden te experimenteren (onder andere de oppas moet eraan geloven, aangezien Karl het er niet mee eens was dat er een oppas kwam voor zijn 4-jarige dochtertje)
- Het uiteindelijke slachtoffer wordt zijn vrouw Monica
- Hij gooit de lijken in een meer grenzend aan zijn zomerhuisje in de Ardennen
- Karl heeft ook een favoriete teddybeer, Kevin genaamd. Nadat Karl moorden heeft gepleegd hallucineert hij dikwijls, en ziet hij Kevin voor zich, besmeurd met bloed en met nog maar één oog
Oke, waarschijnlijk denken jullie dat ik een zieke fantasie heb, lololol. Maar ik heb meer ideeën nodig, dus kom maar op! ^^
[ topic verplaatst door een moderator ]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.