• Sinds de vorige keer dat de zon scheen, best lang geleden dus, is er bij mij een zonne-allergie tevoorschijn gekomen, de bultjes enz. en ik verbrand sindsdien heel snel. Aangezien het toen lang geleden was was ik alweer vergeten dat ik een zonne-allergie had. XD
    Dus, ik vandaag naar de kermis, ging de zon volop schijnen,en ja hoor, ik was het dus vergeten, zie hier het resultaat:



    Hoe het voelt? Pijnlijk xd


    Tears stream down your face

    Ik was ooit 2e graad verbrand, ook erg pijnlijk. :')
    Die bultjes jeuken toch enorm? Bij mij was het zo lol.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Yiall schreef:
    Ik was ooit 2e graad verbrand, ook erg pijnlijk. :')
    Die bultjes jeuken toch enorm? Bij mij was het zo lol.
    Die jeuken idd niet normaal, argh xd


    Tears stream down your face

    Slim...
    Ik had gister een BBQ en daardoor ben ik dus ook flink verbrand. :$


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Lang leve mijn huid die snel bruin wordt.
    Ik verbrand haast nooit, en als ik verbrand alleen bij mij gezicht of schouders.

    Dragneel schreef:
    Lang leve mijn huid die snel bruin wordt.
    Ik verbrand haast nooit, en als ik verbrand alleen bij mij gezicht of schouders.
    Haha ik verbrand alleen maar, bruin ben ik nog nooit geweest ;c


    Tears stream down your face

    Die bultjes heb ik ook altijd, en daarvoor moet de zon niet schijnen. Ik heb dat van de warmte, of als ik zweet. Als ik loop dan heb ik fucking veel zin om mijn armen en benen open te krabben.
    Gewoon, zo'n verzorgen huidproduct erop smeren, dat helpt. Of ja, in jouw geval after-sun of zo'n hydraterend crèmepje.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Die bultjes enzo heb ik een tijd terug ook gekregen met warm weer. Ik had er nooit last van en het kwam zoineens. Nu verbrand ik ook aardig snel, ik hoef maar 10 minuten in de hete zon te zitten en mijn huid kleurt al rood op ;x


    The walking dead <'3

    Ah ziet er echt pijnlijk uit xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley