• Naar aanleiding van een ander topic wil ik mijn agenda gaan kaften met een spijkerbroek. Normaal hebben wij echt dozen vol oude kleren staan, maar die zijn van de week naar iemand gebracht die ze naar Gambia stuurt.
    Dus heb ik geen spijkerbroek en ik wil het wel heel graag doen. En over drie weken begint mijn school dus dan moet ie klaar zijn.
    Dus hier mijn vraag.
    Heeft er iemand een ouder spijkerbroek voor mij en wil die wel naar mij opsturen(Nederland), als je in de buurt van Goes woont(straal van 10 kilometer) wil ik hem wel komen ophalen. Het liefst niet een hele grote maat en geen zwarte en 1tje met achterzakken.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kijk in een kringloopwinkel? Daar zijn er vast wel genoeg voor een goedkoop prijsje te vinden.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Numberseven schreef:
    Kijk in een kringloopwinkel? Daar zijn er vast wel genoeg voor een goedkoop prijsje te vinden.

    Volgens mij hebben wij die niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik woon in principe niet zo ver, maar helaas heb ik zelf ook geen oude spijkerbroeken, sorry. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Benedict schreef:
    (...)
    Volgens mij hebben wij die niet


    Is dit anders niet iets, of is dat geen kringloopwinkel in Goes?
    En anders dat buren of vriendin in de buurt ofseu misschien nog een spijkerbroek voor je hebben?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Benedict schreef:
    (...)
    Volgens mij hebben wij die niet


    http://www.kringloopwinkels.net/kringloopwinkel-goes.php
    Ik weet niet of ie nog bestaat.

    Veel succes trouwens (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.