Ja, de ouders van mijn vriendin.
Mijn vriendin had zeg maar vijf dingen omdat ze geslaagd was. Haar uitslag, een examenfeest voor haar familie, diplomauitreiking, examenfeest voor vrienden en een etentje omdat ze geslaagd was.
Haar ouders werden toen dus boos, omdat ik niet naar het examenfeest voor haar familie kwam, omdat ik voor school bezig moest.
Met het etentje, zat ik naast mijn vriendin en haar broertje, waar ik heel goed mee kan opschieten.
Hadden haar ouders tegen haar gezegd, toen ik weg was, dat ik té veel met haar broertje omging en dat ik daarom kinderachtig was.
Ik bedoel, het is toch goed dat ik goed met haar broertje om kan gaan? Dat is beter dat ik helemaal niet met hem kan opschieten.
Net stuurde ze me een sms'je met ok. iedereen vraagt zich nu af waarom jij foto's hebt met andere meisjes op je fb. so why?
Waarop ik reageerde Wie vragen dat dan? Sorry hoor, ik vind hen wel raar, mag ik niet met andere meisjes omgaan nu ik met jou ben? X
Waarop zij weer reageerde laat maar. ik zei iedereen. heb t over iedereen thuis. wanneer zie ik je weer?
Nu ga ik daar waarschijnlijk dinsdagavond heen, maar ik vind het echt vreemd waarom iedereen bij haar thuis zich bemoeid met onze relatie..
I mean, ik heb een relatie met háár, niet met haar gezin...
Op twitter had ze net getweet dat ze moest huilen. Dus ik vroeg even via msn wat er was.
Toen zei ze dat ze sommige dingen niet over msn kan zeggen, maar alleen face to face. Heb ik nu weer iets fouts gedaan?
En ze tweet No I don't believe you - pink dit. Nu heb ik haar gevraagd waarom ze dat tweette. Zei ze dat ze dat tweette omdat ze de tekst uit haar hoofd kende en omdat ze het liedje nu luisterde.
Maar ik geloof haar niet.
[ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 19:22 ]
"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf