• Weet iemand hier het antwoord op?
    Want Lily, die in het zelfde jaar zat, heeft wel les van hem gekregen.
    Als Sirius bij zijn SLIJMBALlen te weinig had voot toverdranken en Slakhoorn daarna pas op school les kwam geven dan had Marten Vilijn ook nooit les kunnen hebben. Weet iemand hier een verklaring voor?

    (namen vertaald naar Engels (voor mensen die de Nederlandse namen niet kwennen):
    Slakhoorn-Slughorn
    Sirius Zwarts-Sirius Black
    Lily Evers- Lily Evans
    SLIJMBALlen - Owl's
    Toverdranken - Potions
    Marten Vilijn- Tom Riddle


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hij heeft er wel les aan gegeven volgens mij, maar hij bedoelde -denk ik- gewoon dat Sirius niet in Slytherin heeft gezeten, maar in Gryffindor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Hij heeft er wel les aan gegeven volgens mij, maar hij bedoelde -denk ik- gewoon dat Sirius niet in Slytherin heeft gezeten, maar in Gryffindor.


    this


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Hij bedoelde volgens mij inderdaad meer dat Sirius nooit in zijn afdeling had gezeten, maar ik denk dat hij wel gewoon les van hem heeft gekregen, zoals hier al gezegd is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Slakhoorn was toch hoofd van Slytherin destijds? vond hij het niet jammer dat hij niet alle Blacks in zijn afdeling had? Dat dat het was?
    Jah ik ben er sowieso niet geheel bij met mijn hoofd dus vergeef me als Slakhoorn nooit hoofd van een afdeling is geweest in zijn vroegere jaren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Opulence schreef:
    Slakhoorn was toch hoofd van Slytherin destijds? vond hij het niet jammer dat hij niet alle Blacks in zijn afdeling had? Dat dat het was?
    Jah ik ben er sowieso niet geheel bij met mijn hoofd dus vergeef me als Slakhoorn nooit hoofd van een afdeling is geweest in zijn vroegere jaren.


    + het andere bovenstaande.
    Slughorn vondt het jammer dat niet alle Blacks in de afdeling Slytherin zat (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nayade schreef:
    Hij heeft er wel les aan gegeven volgens mij, maar hij bedoelde -denk ik- gewoon dat Sirius niet in Slytherin heeft gezeten, maar in Gryffindor.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.