• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik grinnik even. "Oké, toegegeven, dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Ik besloot het maar niet te zeggen omdat eh, ja..." Ik schraap even mijn keel. "Ja, awkward. Het was in ieder geval wel een hele mooie danstechniek," grijns ik. Ergens had ik het wel erg leuk gevonden. Ik merk dat Aiden naar onze handen staart en ik frons even. "Sorry, vind je het vervelend?" vraag ik zacht. "Ik dacht, omdat je handen zo trilden..."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik loop uitgekleed mijn kamer uit en schrik wanneer de tweeling voor me neus staat. "Zo, ik strok!" Zeg ik lachend als ik naar mijn hart grijp.
    "Maar goed. Zullen we dan?" Ik kijk ze beiden even aan.

    Aiden

    "Hé? Wat? Nee, ik vind het niet vervelend. Je straalt een soort van rustgevend gevoel uit." Zeg ik met een glimlachje naar hem en geef een kneepje in zijn hand. "Merk je dat niet dan? Ik ben al en stuk kalmer dan net." Grinnik ik en kijk hem aan. Ik word echt rustig van hem, en dat vind ik fijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach om zijn woorden en geef een zacht kneepje terug. "Dat is waar, maar ik dacht dat dat gewoon door de tijd kwam... ik ben heel blij dat ik dat blijkbaar doe, dan."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [weet je zekker dat je uitgekleed je kamer uit wilt lopen? x'D]

    Anthony
    Al snel is Quince er ook en kunnen we vertrekken. Bij de uitgang schrijf ik mijn naam op zoals verplicht. 'Beter lopen er wat knappen meiden rond daar buiten, want als ik het alleen met de jongens hier moet doen, word ik gek.' grinnik ik en loop Baar buiten toe. 'Maak je niet druk, dat was je al.' Jayy komt naast me lopen en meteen geef ik hem
    Een duw. 'Soort zoekt soort toch.' grijns ik uitdagend. 'Nou, ik had het bij me geboorten niet bij het uitkiezen hoor.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Áan gekleed, bedoel ik xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja dacht ik al, ander had ik de jongens wel iets ander laten reageren x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden

    "Dat is waar, maar ik dacht dat dat gewoon door de tijd kwam... ik ben heel blij dat ik dat blijkbaar doe, dan." Zegt Stephen.
    Ik glimlach naar hem en sta langzaam op, even zie ik zwarte vlekjes maar al snel zijn die weg. "Zullen we wat doen?" Vraag ik dan. Ik wil afleiding.


    Quince

    Ik lach om de twee en schrijf ook mijn naam op het bord.
    Dan loop ik met ze naar buiten. "Echt, altijd is iedereen op zoek naar een liefde... Ikke niet, ik houd me met school bezig." Zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw tegen de twee en ga tussen ze in lopen, waarna ik een arm om beiden hun schouders gooi en te naar me toe trekken.
    "Zouden jullie ook eens moeten doen." grijns ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik haal mijn schouders op. "Lijkt me prima. Enige suggesties? Ik ben werkelijk verschrikkelijk wanneer het op ideeën aankomt, om eerlijk te zijn."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jayy
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik naar Quince. 'het kan toch ook allebei.' meteen
    Schoot Anthony in de lach. 'Ja, of jij ooit wat aan school gedaan heb.' 'dat zeg ik niet.' verdedig ik mezelf. Het was meer voor Quince bedoelt. Nee, ik had nog nooit wat aan mijn school werk gedaan en dat zou ook niet snel
    Gebeuren. Ja, mischien nu met een liedje of toneelstuk instuderen. Maar als het op exacte valken ging niet. Nee, het ga bij mij niet eens zin om een boek open te slaan om te
    Leren. Ik had nog niet eens een concentratievermogen van een baksteen. Net als Anthony, die mischien nog wel veel erger was dan ik. 'maar hoe kan je, je nou niet met meisjes bezig houden?' vroeg ik aan Quince. 'Ik bedoel, het is het mooiste wat er op aarden rondloopt.' meteen begon Anthony te kuchen. 'Op mij na dan.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik ga off, ik ga slapen, morgen ben ik er niet denk ik of alleen vroege middag want om 3 uur moet ik me BFF bij bushalte ophalen en 's avonds gaan we naar Magic Mike. Ghehe en Dinsdag ben ik denk ook niet online en dan alleen in latere middag of zo, want dan ga ik met haar en haar zusje naar de stad. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja ik ga ook slapen want mijn wekker gaat over 5 en een half uur en et is net echt dat ik dit wiekend echt geslapen heb ofzo, dus dat heb ik wel even nodig. Morgen ben ik waarschijnlijk alleen 's avonds online, want ik moet eerst werken
    En daarna ga ik naar het strand. ;3 dus weltrusten ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn topics


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ben terug en ik heb blijkbaar enorm veel gemist. D:]


    Your make-up is terrible

    [Niet zo heel veel, dacht ik. Jayy, Antz en Quince zijn ergens naar toe, Aiden en Stephen zijn in de danszaal en de rest weet ik niet.]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Lijkt me prima. Enige suggesties? Ik ben werkelijk verschrikkelijk wanneer het op ideeën aankomt, om eerlijk te zijn."
    Ik lach even en kijk Stephen aan.
    "Ik ook..." Zeg ik en grinnik even. "Ehm... Hier vlakbij is toch een stad? Aangezien we mogen doen wat we willen, kunnen we daar wel heen?" Ik kijk hem vragend aan.

    Quince

    "Oh, oh wat een ego." Grijns ik naar degene die dat zei. "Maar, wat? Nee, ik denk daar gewoon nog niet aan. Ik zal wel zo een laatbloeier zijn of zo." Zeg ik schouder ophalend en kijk ze beiden even aan.
    "Kan toch?" zeg ik met een gemeend gezicht, omdat ik het ook meen. Het komt allemaal wel, als school is afgelopen en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.