• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Hey!" Ik krabbel snel overeind en probeer hem zo snel mogelijk te volgen, maar Aiden is sneller. Zodra hij echter langzamer begint te rennen spring ik van achteren bovenop hem, en sla mijn armen en benen stevig om hem heen. "Hebbes."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jayy
    Ik schud mijn hoofd. 'bij de suppermarkt verkopen ze geen sterke drank. Alleen 16+ drank.' merk ik op. 'Maar dan krijg jij tenminsten ook mee.' grinnikt Anthony. Eigenlijk was het best een klootzak met zijn kleinerende opmerkingen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik ga even douche en me insmeren et aftersun want ik ben enorm verbrand x'D]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 21:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden

    Ik voel dat Stephen op mijn rug springt en me vastklemt. Ik probeer hem los te halen maar lig helemaal dubbel.
    "Oké, oké. Ik geef me over!" Zeg ik en gooi mijn handen in de lucht.
    Ik probeer over mijn schouder heen naar Stephen te kijken en zie hem in mijn ooghoek.

    Quince

    Ik rol even met mijn ogen door de opmerking van Antz. "Oké, we gaan terug." Zeg ik en loop nu gewoon door. Je kan wel zien welke van de twee liever is, maar dat is altijd, ik moet gewoon even aan ze wennen. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en loop verder, ze kiezen zelf maar of ze achter me aankomen. Misschien kan ik Stephen ook wel vragen vanavond, word het gezellig. Mja, als de jongens het goedvinden natuurlijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Nidiot schreef:
    [ik ga even douche en me insmeren et aftersun want ik ben enorm verbrand x'D]


    [Daarom blijf ik ook binnen als de zon schijnt xd of ik rek lange mouwen aan of zo, ik heb het niet zo op de zon, moet factor 50 hebben of ik verbrand gewoon heel erg xd]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Goedzo, braaf paardje," prijs ik hem grijnzend. Ik heb even oogconcact met hem, maar dan leg ik mijn kin op zijn schouder en wijs naar voren. "Hortsjik, galop!"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik probeer serieus te doen en maak een paard-achtig geluid. Ik schud lachend mijn hoofd en ren recht op een muur af.
    "Ik zou de richting aangeven." Zeg ik grijnzend, ik loop er zo tegenaan hoor, echt.
    Ik ben nog maar een paar meter bij de muur vandaan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Ho, ho! Naar links, naar het stadje!" probeer ik hem snel om te sturen. "Aiden!"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik lach en maak een scherpe bocht naar links. Ik begin al wat vermoeid te geraken, man dit is echt best zwaar, niet dat Stephen zwaar is, maar rennen met iemand op de rug.
    "Oh, wat jammer, rit over." Grijns ik als we bij de stad zijn. Ik sta flink te hijgen en lach ook nog, geen goede combinatie kan ik je zeggen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kijk hem grijnzend aan en laat me van zijn rug glijden. "Braaf paard," zeg ik lachend. Ik geef hem een paar aaitjes over zijn hoofd als een belonding. "Je loopt helemaal te hijgen man, gaat het?" vraag ik grinnikend.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik kijk Stephen aan en lach.
    "Ik heb het conditie van een steen." Zeg ik lachend. Dansen kan ik lang doen, maar rennen. Oh, nee. Ik steun met mijn handen op mijn knieën en kijk Stephen weer aan.
    "Maar, we zijn er." Zeg ik en knik naar de winkels. Hmm, er zijn er een paar open, niet veel maar toch wat.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kijk om me heen. Hij heeft gelijk; het ziet eruit als een leuke winkelstraat, met grote merken en kleine, onbekende winkeltjes. Ik glimlach, dit kan nog wel een favoriet plekje van me worden. "Ziet er leuk uit. Zullen we rondkijken, of moet je nog even op adem komen?" vraag ik grijnzend.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Anthony
    'Lekker bezig Antz.' Nu rolt ook Jayy met zijn ogen en loopt hij achter Quince aan. 'Wat ik zeg alleen maar de waarheid.' zeg ik geïrriteerd. Waarna ik er ook maar achterna loopt. Ik wist van mezelf dat ik en mijn sarcasme niet altijd in even goede aarden viel, maar ik kon het gewoon niet laten. Ik drukte mensen nou eenmaal graag met de neus op de feiten. 'Nou kom. We gaan er gewoon een leuke middag en avond van maken.' probeerde Jayy de boel weer op te schudden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden

    "He, wat? Nee ik ben vol van lucht." Zeg ik en ga recht staan, lachend kijk ik Stephen aan en loop van hem weg. "Zie je?" Zeg ik met een onschuldige toon en wenk hem te komen. "Je wilde rondkijken, toch? Nou, ga je gang." Zeg ik en trek lachend een wenkbrauw op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Samen, Aiden. Samen," zeg ik, en ik rol met mijn ogen. Ik kom naast hem staan en sleep hem half mee aan zijn hand. "Als je weg gaat lopen, doen we het maar zo," zeg ik rustig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.