• Ik kreeg vandaag op mijn werk te horen, dat mijn contract volgende maand niet over gaat in een 6 maanden contract. Dit doen ze omdat de assistent filiaalmanager een stap terug gaat nemen naar eerste verkoopmedewerkster, er daarbij een nieuwe assistent in de plaats voor komt en zodoende blijven er te weinig uren over voor mij om te kunnen blijven. (Ik ben tenslotte als laatste binnen gekomen.)
    Kinda sucks man. Ik begon het net naar mijn zin te krijgen en nu is het eind volgende maand alweer over.
    Sigh. Dan gaan we maar weer opnieuw zoeken naar werk.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:11 ]


    Til hug og blod.

    Balen zeg.. En het werk ligt momenteel ook niet voor het oprapen.. succes!


    ars moriendi

    Zielige jij ;(


    Pretty is just a pretty word.

    Huntelaar schreef:
    Balen zeg.. En het werk ligt momenteel ook niet voor het oprapen.. succes!


    Inderdaad. En dan ben ik momenteel ook nog eens "te oud" voor heel veel banen, wat ik nog steeds te bizar voor woorden vind. Officiële diploma's heb ik ook niet, dus dit kan nog wel eens een sport gaan worden. Sigh.

    Ik waardeerde het i.i.g wel dat ze me dit nu al vertelde, zodat ik alvast op zoek kan gaan in de tussentijd dat ik er wel nog ben.
    En bedankt. :]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:18 ]


    Til hug og blod.

    Hmm das idd minder jah.
    Hopelijk vindt je snel werk wat ook nog es leuk is. Succes!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gondor schreef:
    (...)

    Inderdaad. En dan ben ik momenteel ook nog eens "te oud" voor heel veel banen, wat ik nog steeds te bizar voor woorden vind. Officiële diploma's heb ik ook niet, dus dit kan nog wel eens een sport gaan worden. Sigh.

    Ik waardeerde het i.i.g wel dat ze me dit nu al vertelde, zodat ik alvast op zoek kan gaan in de tussentijd dat ik er wel nog ben.
    En bedankt. :]

    Verschrikkelijk hè? Ik moest bij mijn vorige baantje ook weg omdat ik dit jaar 19 wordt en ik dus te duur wordt. Ze mogen sinds kort mensen van 15 (!) aannemen, en dus vond het hoofdkantoor dat ik moest worden ontslagen. Mijn baas vond dat geen goed plan en was blij met mij. Omdat ik al 2 en een half jaar bij de Welkoop had gewerkt, had ik ondertussen heel veel productkennis opgedaan en kon ik mensen goed helpen. Maarja, het hoofdkantoor beslist hè.. uiteindelijk heb ik voordat het zover was zelf ontslag genomen en zag ik een advertentie in de krant staan voor een nieuw baantje bij de Texaco, waar je minstens 18 moet zijn.
    Gelukkig heb ik die gekregen. Dus mijn tip voor jou is om vooral je (buurt)krantjes goed in de gaten te houden!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Verschrikkelijk hè? Ik moest bij mijn vorige baantje ook weg omdat ik dit jaar 19 wordt en ik dus te duur wordt. Ze mogen sinds kort mensen van 15 (!) aannemen, en dus vond het hoofdkantoor dat ik moest worden ontslagen. Mijn baas vond dat geen goed plan en was blij met mij. Omdat ik al 2 en een half jaar bij de Welkoop had gewerkt, had ik ondertussen heel veel productkennis opgedaan en kon ik mensen goed helpen. Maarja, het hoofdkantoor beslist hè.. uiteindelijk heb ik voordat het zover was zelf ontslag genomen en zag ik een advertentie in de krant staan voor een nieuw baantje bij de Texaco, waar je minstens 18 moet zijn.
    Gelukkig heb ik die gekregen. Dus mijn tip voor jou is om vooral je (buurt)krantjes goed in de gaten te houden!


    Ja, ik zag ook dat ze bij een coffeeshop in de buurt iemand zoeken. Daar ga ik ook eens kijken. En bij de schoonmaak. Hé, alles is beter als niets. :]
    Maar, het is inderdaad achterlijk dat ze ervaring weggooien voor een slechtere kwaliteit. (cat)
    Want alleen maar jonkies kunnen dingen ook maar tot een bepaalde hoogte leren aan elkaar en ervaren mensen heb je gewoon nodig!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:25 ]


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Ja, ik zag ook dat ze bij een coffeeshop in de buurt iemand zoeken. Daar ga ik ook eens kijken. En bij de schoonmaak. Hé, alles is beter als niets. :]
    Maar het is inderdaad achterlijk dat ze ervaring weggooien voor een slechtere kwaliteit. (cat)

    Precies. Ik weet niet of je al op jezelf woont of plannen hebt dat te gaan doen zoals ik, maar in dat geval heb je je geld gewoon keihard nodig.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Precies. Ik weet niet of je al op jezelf woont of plannen hebt dat te gaan doen zoals ik, maar in dat geval heb je je geld gewoon keihard nodig.


    Gelukkig woon ik nog thuis! Al zou ik fulltime werken, dan kan ik nog niet eens op mezelf! Want dan verdien ik rond de 650/700 euro gemiddeld. Terwijl je rekeningen toch al snel oplopen tot ver boven de 1000.
    Je huur, je gas en licht, je water, je elektronica, je belastingen, ziekenfonds, begrafenispolis, je boodschappen, de overige shit die er ook allemaal nog eens bij komt... Nee, dat is gewoon geen grapje meer. (cat)
    Gosh, Nieuw Zeeland wordt steeds aantrekkelijker. Ik hoop dat de komende twee/drie jaar om vliegen en Val snel een huisje kan krijgen. Dan ben ik meteen weg hier! (cat)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:30 ]


    Til hug og blod.