• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.






    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)
    5)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel Adams

    'Ik wist het zelf ook niet!!! Alleen ik vond dat vuur eng dus ik..ik.ik.. ik weet niet' Wow dit was echt weer iets waar ik versteld van stond wat ik kan. Feline zei nog iets tegen mij maar ik verstond het niet helemaal.


    Do what people say you can't.

    Feline

    ik antwoorde terwijl die vraag eigenlijk voor Angel bedoelt was 'ja.... Kan je het nog gezelliger maken?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Ik hoorde mensen praten.Ik deed mijn ogen open ,maar het was hiernogsteeds donker."Euhm Goeiemorgen?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel Adams

    En eindelijk werd Matheo ook wakker. 'Goeiemorgen Matheo!!!'. Ik was al de hele dag al best vrolijk maar nu al weer wat meer.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 12:16 ]


    Do what people say you can't.

    Feline

    'Matheo'tje is eindelijk wakker hoor' zei ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Ik geeuwde en krabte vervolgens op mijn hoofd"Wat heb ik gemist?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Hetgesprek ging nog even door, maar mijn aandacht werdt getrokken door de stem van een jongen. "goeiemorgen!" Zei ik de anderen vrolijk na. "lekker geslapen?"


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel Adams

    Ik moest lachen om de opmerking van Feline. Het was helemaal niet grappig ofzo maar ik moest toch lachen. 'Ja want dit zijn Melody en Lyra!!!' zeg ik ook nog.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 12:20 ]


    Do what people say you can't.

    Feline

    Het werd steeds beter, het werd steeds meer mogenlijk dat ik water kon leren sturen. 'we leren elkaar dingen, Matheo leert mij menselijk praten als ik dier ben, ik en Matheo leren Angel dier worden, Angel, Melody, en de sndere elementen bestuurders leren mij water besturen' merkte ik op


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    Angel zei dat er nog twee meisjes hier zaten Lyra en Melody."Eum hoi Melody en Lyra ik ben dus de schone slaaper Matheo."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel Adams

    'Jaaaaaaa!!!' gilde ik. 'Wow ik ben weer hyper!' zeg ik iets rustiger. 'Ik vind het altijd leuk om van andere te leren!'.


    Do what people say you can't.

    Melody
    Ik hoorde een jongen wakker worden, en aan de reactie's te horen heet hij Matheo. Hij vroeg of hij iets had gemist, en ik besloot om daar antwoord op te gaan geven. 'Nou, ik heb me net voorgesteld, en ik ben dus blijkbaar een soort halve avatar ofzoiets, en ik wil jouw kracht weten.' zei ik. Ik wist niet waar we heen gingen, maar dit was wel een gezellig busje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra

    Iedereen ging elkaar wat leren.vgod, wat had ik veel gemist toen ik sliep zeg. "hee, Matheo." Zei ik vrolijk. "Ik ben dus Lyra." Ik vond het wel zo netjes om me even voor te stellen. Ik moest lachen over Melody's opmerking over een halve avatar zijn. "Maar je bent het wel." Zei ik half lachend. En Angel was weer ontzettend hyper, waardoor ik ook moest lachen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 12:25 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel Adams

    'Yay, ik ken gewoon heel cool de avatar!'. Ik moest lachen om mijn eigen opmerking.


    Do what people say you can't.

    Matheo
    AL die meiden door elkaar,wow ik was nog maar pas wakker.Ik hoorde iemand die vroeg wat mijn kracht was en het meisje Lyra dat zich weer voorstelde."Ik kan veranderen in een fret." zei ik en toonde het maar voor."Een pratende fret." zei ik nog en veranderde terug in een mens.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH