• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.






    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)ziva gibbes 13brides
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)
    5)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wauw, Melody word open ontvangen. :p]
    Melody

    'Euhm, ja dat klopt, hoorde ik een meisje zeggen.' Ik dacht er over na. Ok, ik hoorde veel leeftijdsverschillen, en niemand sloeg echt acht op mij. Fijn. 'Hoe heten jullie? En wat is jullie kracht?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik wilde graag nieuwe vrienden maken en deed dat ook vrij snel, dus benieuwd of deze mensen open tegen me zullen zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra Klingston

    Feline zei dat haar gave ook nuttig was er veranderde in een kat. Ik had niet precies door wat ze wilde doen en kon het ook niet goed zien, want het was nog steeds donker. Toen kreeg ik de schrik van mijn leven. Feline was achter me gesloten en in een lynx veranderd. Z ging brullen en ol schrok me half dood. Met angst in mij ogen keek ik achterom. "stoute kat!" zei ik, terwijl ik haar een zachte klap op haar kop gaf. Het was tot me doorgedrongen dt het Feline maar was en dat ik niets te vrezen had.
    Het andere meisje deed haar mond weer open. "Haai, ik ben Lyra, 17 jaar, kan zo ongever alles met de aarde en platen en zo doen." zei ik. Ik vond het een beetje klinken alsof ik een voorstelrondje deed op de basisschool. "en jij?" vroeg ik haar geintereseerd.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:51 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel Adams

    Er was nog een meisje maar eerst zei ze niet echt veel maar nu zei ze gelukkig wat. 'Ik ben Angel!!!' riep ik luidruchtig. Want ja zo ben ik eenmaal. 'En ik kan van alles met water!!!' riep ik ook nog.


    Do what people say you can't.

    Feline

    'nou ik heet Feline, en als je even naar me kijkt' en ik veranderde weer in een kat, liep een rondje veranderde toen in een lynx, toen weer in een mens 'dan zie je wat mijn gave is' vulde ik aan

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:59 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel Adams

    Feline stelde zich ook voor en ik bedacht me: Wie is zij dan en wat is haar gave dan?. Dus ik vroeg het aan haar.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 11:59 ]


    Do what people say you can't.

    Melody

    Iedereen begon zich ineens voor te stellen en krachten laten zien enzo. 'Nou, ik ben Melody, 15, en ik beheers alle elementen.' zei ik.Ik keek bewonderend naar Feline, die in een kat en een lynx veranderde. Ik knipte met mijn vingers en liet een klein vlammetje verschijnen, zodat ik kon zien hoe ze eruit zagen. Er lag een jongen te slapen, wat er wel grappig uit zag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra
    "Wow, alle elementen?" verbaast keekik haar aan. Ik wist niet eens dat dat mogelijk was. Melody liet een vlammetje verschijnen en plotselingkreeg ik zin om mijn krachten te laten zien. De auto vulde zich met de geur van een bos en plotseling zaten we niet meer op de grond(of op banken in een auto) maar was de grond gras. "tadaa." zei ik droog.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 12:06 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel Adams

    Wow! Alle elementen dat leek me best cool. Maar ik vond het eng dat ze met dat vuur deed dus ik gooide er water over heen. En toen zag ik dat Lyra ook haart gave wou laten ziet dus opeens zaten we op gras. Het zat wel zachter dan die harde grond!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 12:08 ]


    Do what people say you can't.

    Melody

    'Wow, alle elementen?' vroeg Lyra verbaasd. Ik bloosde, en gaf een verklaring. 'Tsja, eerst had ik alleen vuur en lucht, maar ik dacht, als er vuur en lucht bestuurd kan worden, moet dat ook met andere elementen kunnen. Dus toen mijn ouders zijn overleden heb ik mezelf dat aangeleerd, als een soort eerbetoon aan hen.' zei ik, met pijn in mijn stem waar het over mijn ouders ging.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 12:11 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Stacey:
    ik ga maar eens het zwarte woud verkennen!
    aaah!oh ja het was maar een dier!
    maar wat voor een dier dat weet ik ook niet!
    ik verander even in een paard dan kan ik harder rennen bij gevaar!
    waarom hoor ik allemaal stemmen zijn hier ook andere mensen ofzo?


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Feline


    'kan jij water uit het niets laten verschijnen?' vroeg ik verbaast aan Angel
    'en ben jij dan een soort Avatar ofzo?' vroeg ik aan Melody 'jaloers'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Feline

    'als zei het kon leren kan ik ook leren water sturen!' zei ik meer tegen mezelf dan tegen Angel


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra

    "Wow, ik wist niet dat je jezelf elementen aan kon leren." Zei ik verbaast. Ik zag dan Angel doorhad dat ik mijn gave had gebruikt. "Zit een stuk beter, hè." Zei ik grappend.


    First things first, but not necessarily in that order

    (En toen moest ik gaan verven... Tot straks mensjes)


    First things first, but not necessarily in that order

    Melody

    'ben jij dan een soort avatar ofzo?' vroeg Feline aan me, 'als zei het kon leren dan kan ik ook leren watersturen!' vervolgde ze. 'Ik wil je best helpen...' zei ik aarzelend tegen haar. 'Als je pijn, verdriet of een andere emotie hebt waar je het uit kan halen, moet het kunnen. Tenminste, zo heb ik het mezelf aangeleerd.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.