• Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik bij de laatste 10 zit van de Engelse schrijfwedstrijd waar ik aan meedoe, dat betekent dat ik kans heb op een prijs. (: Ik kan het alleen nog niet helemaal geloven, haha.
    Wie heeft er ook leuk nieuws gekregen de afgelopen dagen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh wauw, wat supercool! Wat kan je winnen dan? Echt gaaf!
    En hm, ik kan me zo gauw geen leuk nieuws bedenken, tenzij het meetelt dat ze bij de Jumbo plots de Spaanse crackers met suiker verkopen waar ik zo dol op ben maar verder bijna nergens kon vinden (:


    “Love is a contradiction.”

    Oeh wat leuk :D
    Ik zal voor je duimen, veel succes! (Y)

    Ik heb niet echt leuke dingen... Alleen dat ik mijn beste vriendin een week lang ga zien :D (Ze woont vanaf mij aan de andere kant van Nederland)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat mensen uit Australië mijn verhaal (dat op een andere site staat) lezen en het leuk vinden :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mean schreef:
    Oh wauw, wat supercool! Wat kan je winnen dan? Echt gaaf!
    En hm, ik kan me zo gauw geen leuk nieuws bedenken, tenzij het meetelt dat ze bij de Jumbo plots de Spaanse crackers met suiker verkopen waar ik zo dol op ben maar verder bijna nergens kon vinden (:

    Ik mag maandag naar Den Bosch met Ellen (:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:40 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Das echt vet!
    Ik kan zo snel niks bedenken, misschien het feit dat mijn moeder heeft besloten dat we toch op vakantie moeten en wanhopig alle sites afzoekt.
    Want dit is geen zomer in Nederland, ik ben echt een witte melkfles
    Edit: Nu wel! Ik heb waarschijnlijk een baantje!
    Die man zij, stuur maar je gegevens dan zoek ik wel een plekje voor je.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gaaf!
    Ik heb vanochtend leuk nieuws gekregen:
    In plaats van half 10, hoef ik pas om 12 uur te gaan werken. Yeah ;D


    Believe in yourself.

    Oh, gefeliciteerd, Lieke! ^^ En ik heb niet echt goed nieuws gehad de laatste dagen, behalve dat het Nationale Feestdag is. Alhoewel dat ik dat niet zo bijzonder vind. :')

    Wat vet ^^ ik heb dinsdag te horen gekregen dat ik de kamer heb gekregen en dus op kamers ga ;D


    -

    Ik heb een 9.9 voor een schrijfwedstrijd gekregen en dus ben ik 2de (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.