• Ik heb dus een soort bedank filmpje gemaakt naar Harry Potter toe voor die tien jaar die toch wel een groot deel in mijn leven tot nu toe heeft meegespeeld. En nu ik bijna klaar ben met het filmpje, bedacht ik mij ineens dat het misschien wel leuk was om stukjes tekst van anderen erbij in te voegen. Dus schrijf een kort stukje over Harry Potter, waarom die tien jaar zo speciaal waren, waarom je Harry Potter leuk vindt of iets anders. :)

    Bedankt voor de hulp! :D



    Bij dit filmpje kan ik niks meer plaatsen, maar ik ga nog zo'n filmpje maken dus stuur nog gewoon maar je stukje op! :D

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:19 ]

    Fred en George had ik eigenlijk niet zo aan gedacht... Maar in de volgende zal ik ze er zeker bij doen! :D

    Bookmark schreef:
    Fred en George had ik eigenlijk niet zo aan gedacht... Maar in de volgende zal ik ze er zeker bij doen! :D


    Jeej dankje (yeah)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik vind het echt wel mooi gedaan.
    Alleen een beetje raar dat de usernames erop staan.
    "Whut? Barnabas? What kind of name is that? That's, well, really funny."
    "Knight? Seriously, name your child that. Haha."


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn naam is Silverchestnut8573(maar ik ben wel nieuwe!)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Phootos schreef:
    (...)

    Heb je er 2 ?

    Nee, die ene is van mijn zusje
    Maar die speelt het niet meer!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Thank you, Harry Potter, for making my life completely.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nefie schreef:
    Ik vind het echt wel mooi gedaan.
    Alleen een beetje raar dat de usernames erop staan.
    "Whut? Barnabas? What kind of name is that? That's, well, really funny."
    "Knight? Seriously, name your child that. Haha."


    In de beschrijving staat dat het users zijn van een Nederlandse site/forum. Ik neem aan dat mensen dan wel zover kunnen doordenken dat het usernames zijn ;)

    Thank you Harry potter for give me the inspiration and the motivation to keep going with writing and never give up.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Harry, Ron, Hermione, Draco, Fred and George, Ginny,Percy, Bill, Fleur, Arthur, Molly, Lucius, Narcissa, Dumbledore, Mad eye, Remus, Tops, Sirius, Lily, Petunia, Dudley, Bellatrix and in the end even Voldemort...

    Thank you for making my life the way it is, teaching me thing only you could taught me.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik ga zo snel mogelijk eraan beginnen, maar werk de laatste tijd nogal veel :) Ik dacht ik meld het even, zodat jullie niet denken dat ik het vergeten ben! :D