• Naar de vorige zomervakantie
    Het waren echt 3 perfecte weken
    We gingen naar 1 van de mooiste plekjes in heel Frankijk, ik had al vanaf de eerste dag een leuke groep vrienden en na een week kwam een hele goede vriendin die ik het jaar daarvoor had leren kennen en die zaten vlak bij ons en het was zo fijn, het was echt één van de beste vakanties ooit. Zelfs beter dan Amerika. En nu moet ik daar weer aan denken want ik heb net met die ene vriendin afgesproken om te logeren. Het is voor mij ruim 3 uur reizen, maar dat heb ik er voor over. Ik heb zelfs nog een shirt van die camping waar ik in slaap en zoveel foto's.
    Wat was jullie leukste vakantie?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    dat klinkt echt leuk!
    mijn beste vakantie was vorig jaar toen we naar India zijn geweest. Het was daar echt prachtig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn leukste vakantie had ik ook vorig jaar. Veel vrienden, een hele maand op de camping en zelfs een soort-van-vakantievriendje (en een heel andere vakantiecrush, maar dat is een lang verhaal). Ik denk niet dat dit jaar eraan kan tippen, om eerlijk te zijn... maar ik zie wel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vanderwaal schreef:
    dat klinkt echt leuk!
    mijn beste vakantie was vorig jaar toen we naar India zijn geweest. Het was daar echt prachtig.

    India is echt vet!
    Het was echt heel leuk en ik heb aan die camping echt een geweldige vriendin overgehouden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn leukste vakantie was ook vorig jaar in Frankrijk. Veel vrienden, vakantievriendje.. Dat was echt leuk.


    The universal language of art.

    Mijn leukste vakantie was 3 en 4 jaar geleden (ik was op de zelfde plek). het was in zuid-Frankrijk ,cap d'agde. Het ligt mooi aan de zee ,maar we waren daar weg gegaan. Er was een nieuwe eigenaar en die buckde shit echt up. Mensen waren 24/7 dronken (2e keer dat ik daar was), er werd een feest gehouden tot heel erg laat in de avond, elke dag politie en ambulances, veel diefstal en drugs. Een dag voor dat we weg gingen waren mensen heel erg high van cocaïne en ook heroïne dat ze gingen schreeuwen,laten horen hoe goed ze wel niet konden zingen enzovoort.

    Maar de gemeente vond er niks aan (beveiliging en al die dingen in die dorp is heel streng) ,dus er is een nieuwe eigenaar die alles weer heeft terug gedraaid. Met zelfs een nieuw zwembad. Nog 2weken en dan ga ik weer terug :3

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 19:03 ]


    Shoganai i ne~

    Mijn leukste vakantie was twee jaar geleden. We zaten in de Ardeche in Zuid-Frankrijk op een camping vol Nederlanders, iedereen kende elkaar. Er was een hangplek waar je 's avonds heen ging en de vriendengroep van mijn broers en mij bestond uit meer dan 30 tieners. Het was een hele leuke vakantie (:


    Take risks and conquer your fears.

    Favo vakantie was toen ik een jaar of negen tien was.


    The odds are néver in our favor.

    Vorig jaar Turkije! Ik had hier via Quizlet een meisje leren kennen dat naar precies hetzelfde hotel ging, alleen dan twee dagen eerder. De hele vakantie was ik met haar en een hele grote groep andere Nederlanders! Het was echt super gezellig en zou die vakantie naar Turkije heel graag nog een keer overdoen!


    If you spread your wings, you can fly away with me.