• een meisje heeft mij verteld dat ze eh ja hoe zeg jedat nou ja jongen har heeft gedwongen tot (jebegrijptmewel)


    en zei dat ze zwanger er van was en de pil slikte
    wij geloofden he thalf maar toen ben ik met een vriendin van mij naar de drogist geweest om te vragen of dit wel de echte pil was
    en toen bleek ie nep te zijn een snoepje


    en toen bleek alles geluld te zijn en nu heeft ze ook nog eens
    een heel groot geheim doorverteld van mij en nu wat moet i
    k doen?:$

    LacunaCoil schreef:
    Even serieus:
    Je moeder heeft anorexia en je vriendin weet-ik-veel-wat-pil-nog-wat-problemen-. Waarom klinkt alles ongelovig?
    -Hoofdletters, punten, komma's en goede Spelling en Grammatica is niet zo veel moeite (cat)-


    Pretty is just a pretty word.

    Preysler schreef:
    Wat een snol


    Life is full of fake people

    Yulivee schreef:
    No offence en zo. Maar je bent nieuw hier, van vandaag. Mij ga je serieus niet wijs maken dat je eventjes je hele leven hier op het forum gaat gooien, conclusion, ik geloof geen ene fuck van al je verhaaltjes over deze vriendin en je moeder.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Yulivee schreef:
    No offence en zo. Maar je bent nieuw hier, van vandaag. Mij ga je serieus niet wijs maken dat je eventjes je hele leven hier op het forum gaat gooien, conclusion, ik geloof geen ene fuck van al je verhaaltjes over deze vriendin en je moeder.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Preysler schreef:
    Wat een snol


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Yulivee schreef:
    No offence en zo. Maar je bent nieuw hier, van vandaag. Mij ga je serieus niet wijs maken dat je eventjes je hele leven hier op het forum gaat gooien, conclusion, ik geloof geen ene fuck van al je verhaaltjes over deze vriendin en je moeder.


    Exactly.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yulivee schreef:
    No offence en zo. Maar je bent nieuw hier, van vandaag. Mij ga je serieus niet wijs maken dat je eventjes je hele leven hier op het forum gaat gooien, conclusion, ik geloof geen ene fuck van al je verhaaltjes over deze vriendin en je moeder.


    doet me een beetje denken aan Hale


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beansprout schreef:
    (...)

    doet me een beetje denken aan Hale


    I agree with you.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.