• I love you all.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:01 ]


    What's so bad about being different?

    Ik sneak je gewoon mee in mijn koffer. Als je het nu voor 1 persoon wilt boeken is het hotel meer dan 1000 euro voor 12 dagen ;o
    Bij ons is het ongeveer 800 per persoon...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dat is veel geld ;o


    What's so bad about being different?

    Mijn pa wilde eigenlijk niet meer dan 2000 betalen voor ons drieën maar het is uiteindelijk 2400 geworden... En we zitten 3 km van het centrum vandaan, dus als we naar Hurghada willen hoeven we niet veel te betalen voor de taxi en al het eten en drinken in het hotel is natuurlijk gratis.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Harding schreef:
    Ich ben bijna klaar met de episodes!
    Dit had ik niet meer gelezen, hahaha c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Marland schreef:
    Mijn pa wilde eigenlijk niet meer dan 2000 betalen voor ons drieën maar het is uiteindelijk 2400 geworden... En we zitten 3 km van het centrum vandaan, dus als we naar Hurghada willen hoeven we niet veel te betalen voor de taxi en al het eten en drinken in het hotel is natuurlijk gratis.


    Dus opzich valt het nog best wel mee.


    What's so bad about being different?

    hey nog 2 episodes plakken


    What's so bad about being different?

    Harding schreef:
    (...)

    Dus opzich valt het nog best wel mee.
    Ja het is natuurlijk nog steeds veel geld weetje, even voor 2400 12 dagen naar Egypte, maar ja. Mijn vader had ook alleen maar een vakantie geboekt als hij een hotel zoals deze kon vinden voor een goede prijs. Dus een hotel met een rif gelijk bij ons zodat hij elke dag kan snorkelen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Marland schreef:
    (...)Ja het is natuurlijk nog steeds veel geld weetje, even voor 2400 12 dagen naar Egypte, maar ja. Mijn vader had ook alleen maar een vakantie geboekt als hij een hotel zoals deze kon vinden voor een goede prijs. Dus een hotel met een rif gelijk bij ons zodat hij elke dag kan snorkelen.


    Jaa okay het is veel geld. Maar je krijgt er wel wat voor terug right?


    What's so bad about being different?

    Als het goed is moet je hem nu ontvangen.


    What's so bad about being different?

    Harding schreef:
    (...)

    Jaa okay het is veel geld. Maar je krijgt er wel wat voor terug right?
    Jaaaa klopt. En ik heb al een manier om Directioners te spotten: Ik neem mijn boeken mee en ga die lezen op het strand / bij het zwembad ccc:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Marland schreef:
    (...)Jaaaa klopt. En ik heb al een manier om Directioners te spotten: Ik neem mijn boeken mee en ga die lezen op het strand / bij het zwembad ccc:


    Hahaha slimpie. Nee je zal wel directioners spotten denk ik


    What's so bad about being different?

    Harding schreef:
    (...)

    Hahaha slimpie. Nee je zal wel directioners spotten denk ik
    JA EN DAN LAAT IK DIE HANDTEKENINGEN ZIEN EN DAN ZIT IEDEREEN ZO; 0________0 EN IK ZIT ZO; MUAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    En ik ga die hele stad afzoeken naar 1D shirts. En naar Torres shirts, die ik sowieso wel ga vinden c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Haahahahah ;D
    mijn oom gaat wss kijken voor 1D shirts voor mij in greeeece


    What's so bad about being different?

    Ik vroeg aan iemand die in Egypte woont of ze er 1D shirts hebben, maar die zei: Nee waarschijnlijk niet. Nja, ik ga alsnog zoeken yo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.