• Ja mensen,zouw ik mijn ouders kunnen overtuigen om in nederland te gaan wonen?n_nIk ben er gisteren gaan shoppen en het verschil tussen de mensen is er echt wel groot ö!Bij ons lopen ze als hoeren over straat nzu,en dan bij jullie was da echt vele anders,de kledingstijl is echt fermeus groot en jha,ik moet toe geven die van elle is beter!So respect:Y)! + jullie zijn vele vriendelijker ö Dus helpt iemand mee mijn ouders te overtuigen?(baby)

    (...)

    Wij krijgen op school ook verplicht nl, frans, duits en engels>< je mag alleen later tussen frans en duits kiezen>< Bij ons dan
    Maar ik weet nog wel argument om hierheen te gaan
    Belgen hebben een irritante G
    En jullie moeten even die van ons leren
    Dat geld trouwens ook voor limburg, noord-brabant en frieschland, die praten ook beetje.. uhm.. raar. Zwaar irritantachtig.
    Sorrrrryyy als ik nu mensen beledig(A)
    Maar die zachte G vind ik altijd zo gay/pedo klinken><


    Nou dat vind ik juist niet ;)
    Ik vind eigenlijk dat Nederlanders zo'n irritante G hebben want de jiuste manier om een G uit te spreken en vat dit nu niet verkeerd op is die van de Belgen. Neenn die zeg ik niet omdat ik zelf een Belg ben maar dat is gewoon zo. Believe me, de enige die de G echt goed kunnen uitspreken zijn de Belgen en tsjah dat is gewoon zo. Ga me niu niet aanvallen want het is zoals het is en daar kan je niets aan verandere hooaa^^

    (...)
    Huh? Wij moeten toch totaal niet jullie 'g' leren?
    Njaah maakt niet uit x'D
    -niet kwaad bedoelt- maar jullie hebben een nogal rare spreektoon ofzo x'D De manier waarop jullie spreken is gewoon raar, maar jullie vinden dat van ons vast ook ;)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Wat is sprn
    en hoezo praten we eigenlijk raar o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Nou dat vind ik juist niet ;)
    Ik vind eigenlijk dat Nederlanders zo'n irritante G hebben want de jiuste manier om een G uit te spreken en vat dit nu niet verkeerd op is die van de Belgen. Neenn die zeg ik niet omdat ik zelf een Belg ben maar dat is gewoon zo. Believe me, de enige die de G echt goed kunnen uitspreken zijn de Belgen en tsjah dat is gewoon zo. Ga me niu niet aanvallen want het is zoals het is en daar kan je niets aan verandere hooaa^^


    En door welk argument moet ik t nou geloven ofzo..o.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Djezus >,< Ben jij altijd echt zo irritant ? Het is bewezen dat de enige die de'G' echt super zoals het hoort kunnen uitspreken de Belgen zijn. Men, wat heb jij vandaag gegeten? Luister maar eens naar Duitsers, sommige Nederlanders, Engelsmannen en al die andere mensen. Hun kunnen de 'G' niet eens uitspreken ><

    (...)
    In lier zie je toch niet zoveel mensen hoerig erbij lopen?
    -al paar keer geweest-
    Is misschien ene twintigtal minuutjes fietsen van mijn school, en voor zover ik weet, lopen er daar helemaal niet veel mensen als hoertjes bij x'D

    Dan moet je maar is komen tussen de middagpauze van het kta van lier ö ja ik zit in die school,en je ziet er niets anders ö

    (...)

    Wat is sprn
    en hoezo praten we eigenlijk raar o.o

    Heb het veranderd in spreken, was ene typfout x'D

    Jah, jullie hebben een andere manier van praten ofzo x'D
    Hoe jullie 'nou' en weet-ik-wat zeggen is zoveel anders dan bij ons -belgen dus x'D-
    Nog nooit naar Vlaamse programma's gekeken ofzo? Wij praten toch een beetje anders, jullie nja zingen niet echt, maar jah , 'k kan het moeilijk uitleggen eigenlijk x'D
    Bij ons worden soms zelfs Hollandse programma's ondertiteld!ö maar dat vind ik er dan wel over x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Djezus >,< Ben jij altijd echt zo irritant ? Het is bewezen dat de enige die de'G' echt super zoals het hoort kunnen uitspreken de Belgen zijn. Men, wat heb jij vandaag gegeten? Luister maar eens naar Duitsers, sommige Nederlanders, Engelsmannen en al die andere mensen. Hun kunnen de 'G' niet eens uitspreken ><


    Waarom moet je nou weer zo gaan lopen doen><
    Jij zegt de hele tijd ja wij zijn degenen die de G goed uitspreken dat is gewoon zo blablabla
    Maar dat kan ik ook nog wel gaan lopen zeggen, dan hoeft het toch niet gelijk waar te zijn?
    En bovendien, dat die buitenlanders onze g niet kunnen uitspreken maakt m heus niet fout hoor. De engelse 'th(anks)' is toch ook niet fout omdat veel mensen t niet uit kunnen spreken?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Heb het veranderd in spreken, was ene typfout x'D

    Jah, jullie hebben een andere manier van praten ofzo x'D
    Hoe jullie 'nou' en weet-ik-wat zeggen is zoveel anders dan bij ons -belgen dus x'D-
    Nog nooit naar Vlaamse programma's gekeken ofzo? Wij praten toch een beetje anders, jullie nja zingen niet echt, maar jah , 'k kan het moeilijk uitleggen eigenlijk x'D
    Bij ons worden soms zelfs Hollandse programma's ondertiteld!ö maar dat vind ik er dan wel over x'D

    Ik vind het wel grappig jaah inderdaat dat bij ons de Nederlandse programma's worden ondertiteld x]

    (...)
    Dan moet je maar is komen tussen de middagpauze van het kta van lier ö ja ik zit in die school,en je ziet er niets anders ö

    Jah het kta dan ook x'D
    sorry maar die school dat is gewoon een beetje zo x'D
    Ik zit in Berlaar op school, ik weet dat is niet in de stad ofzo, maar daar zie je echt geen hoerige mensen x'D
    Misschien dat het ook iets te maken heeft met de schoolreglementen want bij ons is niet veel toegelaten :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Heb het veranderd in spreken, was ene typfout x'D

    Jah, jullie hebben een andere manier van praten ofzo x'D
    Hoe jullie 'nou' en weet-ik-wat zeggen is zoveel anders dan bij ons -belgen dus x'D-
    Nog nooit naar Vlaamse programma's gekeken ofzo? Wij praten toch een beetje anders, jullie nja zingen niet echt, maar jah , 'k kan het moeilijk uitleggen eigenlijk x'D
    Bij ons worden soms zelfs Hollandse programma's ondertiteld!ö maar dat vind ik er dan wel over x'D


    Ja ik snap het op de een of andere vage manier wel, ook al kan ik t me niet echt voorstellen dat wij raar praten mjaa;P. Trouwens belgische programmas worden bij ons ook altijd ondertiteld, maar belgen gebruiken ook heel veel 'vreemde' woorden die wij niet kennen. En nee, ik kijk nooit belgische tv.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Njah Nederlanders gebruiken woorden die wij Belgen niet kennen en wij Belge gebruiken woorden die jullie Nederlanders niet kennen zoals uhmm Sjoemelap ofzo x]

    Njah Nederlanders gebruiken woorden die wij Belgen niet kennen en wij Belge gebruiken woorden die jullie Nederlanders niet kennen zoals uhmm Sjoemelap ofzo x]

    Sjoemelap?ö dat woord ken ik zelfs niet x'D
    Doet me wel denken aan sjoemelen maar ik kan totaal verkeerd zijn x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sjoemelen ken ik jaah en sjoemelap is iets typisch Beurms a.k.a Bornems^^ Betekend zeemvel x]

    Je poep is toch je kont ofzo
    Dat hoorde ik bij de Pfaffs programma ofzo
    Ik dacht echt wtffffo.o


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wahaha >,<
    Die kende ik nog niet :P
    Njah ik hoor altijd zo bij iets van uhmm ich weiss nicht mehr wass maar dat is zoiets van 'Ach *Scheldwoord dat ze niet kan schrijven* sodemieter op joh' en dan lig ik altijd in een deuk x]