Ja mensen,zouw ik mijn ouders kunnen overtuigen om in nederland te gaan wonen?n_nIk ben er gisteren gaan shoppen en het verschil tussen de mensen is er echt wel groot ö!Bij ons lopen ze als hoeren over straat nzu,en dan bij jullie was da echt vele anders,de kledingstijl is echt fermeus groot en jha,ik moet toe geven die van elle is beter!So respect:Y)! + jullie zijn vele vriendelijker ö Dus helpt iemand mee mijn ouders te overtuigen?
-
8 okt 2008 - 14:238 okt 2008 - 15:14
Uhm zeg gewoon dat je bij mij wil wonen. Je het hier mooier vind er niet zulke hoeren lopen en uhm kleding is goedkoop enne god meer weet ik niet n_n
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
8 okt 2008 - 15:16(...)
Ohja in duitsland gaan wone ö! zouw ik ook wel zien zitte n.n!
Nja ik zit nu me 4 tale,en belgië is verdeeld in vlaanderen,brussel en wallonie.En brussel en wallonië spreken ze voor een groot deel frans dusja Oo wij moette da zowiezo kunne.
En de Walen moeten dus geen Nederlands kunnen hea :o
Die mogen da later kieen. Maar e meeste nemen Engels als Xtra taal o_O.
Moest ik mogen verrhuizen, zou ik naar Amerika verhuizen
Of AustraliëFrankly my dear, I don't give a damn.
8 okt 2008 - 19:25(...)
En de Walen moeten dus geen Nederlands kunnen hea :o
Die mogen da later kieen. Maar e meeste nemen Engels als Xtra taal o_O.
Moest ik mogen verrhuizen, zou ik naar Amerika verhuizen
Of Australië
Is wel logisch.
1) met Nederlands bereik je niets
2)Nederlands is 1 van de moeilijkste talen ter wereld.The soul needs autumn.
8 okt 2008 - 19:28(...)
Is wel logisch.
1) met Nederlands bereik je niets
2)Nederlands is 1 van de moeilijkste talen ter wereld.
idd
en het heeft stomme spreekwoorden ;l n_n
dusWe can only learn to love by loving.
8 okt 2008 - 19:28(...)
kom dan maar is naar antwerpen,lier en mehele ziet ge niks anders ;P
In lier zie je toch niet zoveel mensen hoerig erbij lopen?
-al paar keer geweest-
Is misschien ene twintigtal minuutjes fietsen van mijn school, en voor zover ik weet, lopen er daar helemaal niet veel mensen als hoertjes bij x'DIf you had never come out of the blue, I would've stay
8 okt 2008 - 19:29[,de kledingstijl is echt fermeus groot en jha,ik moet toe geven die van elle is beter!So respect:Y)! +
Whaa, Mijn Naampje staat er in!! Aleen ik snap hem niet?! >.0
[/Blond,, of wat?!]Dunno ><
8 okt 2008 - 19:308 okt 2008 - 19:30Nou, hier in België waar ik woon loopt er niemand hoerig rondal krijg je wel veel bekijks als je fluoroze kousen aandoet om naar school te gaan [/spreekt uit ervaring]
Indeed
Bij ons loopt er niemand rond als een hoer, en België ik spreek uit ervaring, and i'm sorry voor diegene die dit helemaal verkeerd opvatten maar ik was een keer in NL en die ervaring wil ik nooit meer overdoen>,< Ik hetb NIETS tegen jullie hooaa! Maar gewoon, ik blijf veel liever in mijn eigen Belgenlandje dan naar NL te gaan8 okt 2008 - 19:30(...)
Whaa, Mijn Naampje staat er in!! Aleen ik snap hem niet?! >.0
[/Blond,, of wat?!]
elle is dialect voor jullie
dus ze zegt dat jullie kledingstijl beter is^^If you had never come out of the blue, I would've stay
8 okt 2008 - 19:318 okt 2008 - 19:32(...)
dus ze zegt dat jullie kledingstijl beter is^^
oow ..n_n
mr da was oud nieuws joh [/egoistisch]
nee geintje x3 mr de meeste nederlanders hebbe geen smaak[ vindk dan weer he] mr goed ik ga heb rusie met myn ouders alsk nog langer blijf
xxWe can only learn to love by loving.
8 okt 2008 - 19:32(...)
dus ze zegt dat jullie kledingstijl beter is^^
Whaha,, wist ik wel:P
Ik had al wel begrepen, dat je niet mij er mee bedoeleden ofzo,, ik hoor het wel vaker hiero,, Maar, voel me telkens aangesprokenDunno ><
8 okt 2008 - 19:34En het voordeel aan belgie vind ik dat jullie in meerdere talen opgevoed zijn. Wij krijgen alleen nederlands, engels. En sommige duits en frans terwijl frans bij jullie automatisch in het pakket zit. Toch?
Wij krijgen op school ook verplicht nl, frans, duits en engels>< je mag alleen later tussen frans en duits kiezen>< Bij ons dan
Maar ik weet nog wel argument om hierheen te gaan
Belgen hebben een irritante G
En jullie moeten even die van ons leren
Dat geld trouwens ook voor limburg, noord-brabant en frieschland, die praten ook beetje.. uhm.. raar. Zwaar irritantachtig.
Sorrrrryyy als ik nu mensen beledig(A)
Maar die zachte G vind ik altijd zo gay/pedo klinken><If I were a boy, I swear I'd be a better man.
8 okt 2008 - 19:34Njah mijn mening is en blijft dat ik België een beter land vind als NL, niet omdat ik NL'ers niet kan hebben want als dat zo zou zijn zou ik hier zoveel leuke en lieve mensen niet op hebben leren kennen hea;) Gewoon i'm form Belgium dus ik denk wel dat je begrijpt als ik zeg dat ik België het beste land vind om te wonen niet dan?
8 okt 2008 - 19:36(...)
Wij krijgen op school ook verplicht nl, frans, duits en engels>< je mag alleen later tussen frans en duits kiezen>< Bij ons dan
Maar ik weet nog wel argument om hierheen te gaan
Belgen hebben een irritante g
En jullie moeten even die van ons leren
Dat geld trouwens ook voor limburg, noord-brabant en frieschland, die praten ook beetje.. uhm.. raar. Zwaar irritantachtig.
Sorrrrryyy als ik nu mensen beledig(A)
Huh? Wij moeten toch totaal niet jullie 'g' leren?
Njaah maakt niet uit x'D
-niet kwaad bedoelt- maar jullie hebben een nogal rare spreektoon ofzo x'D De manier waarop jullie spreken is gewoon raar, maar jullie vinden dat van ons vast ook
(bericht aangepast door een moderator)If you had never come out of the blue, I would've stay