• Ik had gisteren plots inspiratie voor een verhaal. Het is niet bepaald iets dat vaak op Quizlet te vinden is, denk ik, dus ik vraag me af of er mensen dit werkelijk zouden gaan lezen als ik het hier op zou posten.

    Een jonge kat woont in een huisje in het bos, bij een oudere vrouw en haar broertje. Hoewel haar broertje het ontzettend gezellig vindt bij de vrouw, vindt de kat het alleen maar saai bij haar. Er is nooit iets te beleven. Daarom besluit ze eens rond te gaan kijken in het omliggende bos en ontmoet ze per ongeluk een paar van zijn bewoners. Deze bosdieren zijn echter niet helemaal wat je zou verwachten; ze hebben allemaal een afwijking waar ze niets van weten. Een konijn met ADHD, een vos met vertrouwingsproblemen en een aggressieve mier, om maar iets te noemen.


    Je zou kunnen zeggen dat dit verhaal een combinatie is van de Toon Tellegen-verhalen en de serie Loenatik, met een vleugje van mijn eigen ideeën. Dat klinkt waarschijnlijk best wel kinderachtig en ik zal je vertellen; dat is het ook. (cat) Maar het is even iets anders dan die 'zwaardere' verhalen op Quizlet, met alle drama etc. Iets kleins om mensen (hopelijk) te laten glimlachen. Wie zegt dat er iets mis is met kinderachtig? (krul)
    Dus, wat ik wilde vragen;

    Doen/niet doen?
    Kleine plotloze hoofdstukjes of een soort van plot erin verwerken?

    Dank je! :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is een leuk idee , maar ik zou het niet lezen. dus voor MIJ ; niet doen.
    hihi. maar ik weet natuurlijk niet hoe andere mensen die vinden.


    Danmarks Dynamite.

    FINNHARRIES schreef:
    Het is een leuk idee , maar ik zou het niet lezen. dus voor MIJ ; niet doen.
    hihi. maar ik weet natuurlijk niet hoe andere mensen die vinden.

    Haha, dat kan ik best begrijpen. Het is natuurlijk niet iedereens 'ding'. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou het wel lezen het lijkt me eigenlijk wel interesant heo je zoiets zou beschrijven en het lijkt me wel wat want het spreekt me aan.
    Ik zeg langere hjoofdstukken maar een plot ligt eraan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    FINNHARRIES schreef:
    Het is een leuk idee , maar ik zou het niet lezen. dus voor MIJ ; niet doen.
    hihi. maar ik weet natuurlijk niet hoe andere mensen die vinden.


    Sorry, niet voor mij weggelegd!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 17:06 ]


    Life is full of fake people