• Ok guys, ik heb een idee voor een story..
    Maar ik wil weten of jullie het zouden lezen, dus wees eerlijk!
    (De samenvatting is klad)

Wanneer Mirthe ziet dat haar zusje Alexandra stil in een hoekje in een donkere kille kamer zit, gaat ze naar haar toe om te vragen wat er is. Het lukt Mirthe niet om contact te maken met haar zusje. Samen met haar beste vriend Brian wil Mirthe erachter komen wat er aan de hand is met Alexandra. Ondertussen groeit er liefde tussen de 2. Wat ze nou net niet nodig hebben in deze zoektocht naar de waarheid..

EDIT:
    Het is idd een beetje basic, maar als ik meer zou vertellen is het het verhaal niks meer aan haha.

[ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 15:06 ]

Tears stream down your face

Het klinkt wel goed.

26 - 02 - '16

Het klinkt een beetje simpel. Het idee is in principe goed, maar ik zou er nog wel echt wat doorheen gooien. Als ik jou was zou ik het nog wat beter uitwerken en nog wat door je verhaal heen gooien.

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Aurorae schreef:
    Het klinkt een beetje simpel. Het idee is in principe goed, maar ik zou er nog wel echt wat doorheen gooien. Als ik jou was zou ik het nog wat beter uitwerken en nog wat door je verhaal heen gooien.

Dat vind ik ook, klik een beetje basic, maar je kan ook niet heel je verhaal in dat kleine stukje vertellen. Als je de clou verteld is er ook niets meer aan.
    Maar toch denk ik dat ik het wel zou gaan lezen ...

Life is full of fake people

xShadowGirlx schreef:
    (...)

Dat vind ik ook, klik een beetje basic, maar je kan ook niet heel je verhaal in dat kleine stukje vertellen. Als je de clou verteld is er ook niets meer aan.
    Maar toch denk ik dat ik het wel zou gaan lezen ...
    Haha ja, ik heb het al helemaal uitgewerkt, maar als ik dat ga vertellen is de spanning eraf :P

EDIT:
    Het is idd een beetje basic, maar als ik meer zou vertellen is het het verhaal niks meer aan haha.