• Ik zit dus middenin een hoofdstuk, maar ik moet nu dus gaan beschrijven dat persoon A op persoon B afstormt en dat persoon A dan persoon B slaat & dat ze dan gaan vechten & dat persoon C alleen maar toe blijft kijken.. Hoe schrijf ik dit ?

    Yaay, dit klinkt echt stom, en niemand snapt hier iets van ;D.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Uhm, ik ga ff voor je denken


    Life is full of fake people

    Vanuit wie schrijf je? Het ligt eraan, als je vanuit persoon A schrijft moet je juist de woede die door zijn of haar bloed stroomt heel luid uitdrukken, terwijl als je persoon B of C doet je je juist meer op de angst moet richten denk ik.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Vanuit wie schrijf je? Het ligt eraan, als je vanuit persoon A schrijft moet je juist de woede die door zijn of haar bloed stroomt heel luid uitdrukken, terwijl als je persoon B of C doet je je juist meer op de angst moet richten denk ik.


    Ik schrijf vanuit persoon A.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    misschien dit:

    Ik keek B woedend aan en stormde op B af. B probeerde zich te verweren, maar dat lukte B niet. Ik balde mijn vuisten en begon B te slaan. B was aan het schreeuwen, maar kon verder niks doen.
    Vanuit mijn ooghoek zag ik C staan. Ik draaide mijn gezicht om, nog steeds was ik bezig met slaan, en waarschuwde C dat als die iets zou doen, ik C ook in elkaar zou slaan.

    Ik weet niet of je zoiets bedoelt? Het is maar een voorbeeld!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.