• Alleen heb ik echt geen idee waarover. Echt, mijn vingers jeuken bijna om die woorden op te schrijven of in te typen, of whatever, alleen ik loop helemaal vast als ik bedenk: waar ga ik over schrijven. D:
    Dus, heeft iemand een inspiratiebron voor me, of gewoon een onderwerp? :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb hetzelfde, ik wacht gewoon tot na mijn reis. Dat helpt me vaak. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    over een persoon (nerd)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik zoek al een half jaar een inspiratie bron .___.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je moet eens proberen om gewoon je ogen te sluiten en je vingers te laten leiden. It might help. :3


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Euhm, kijk rechts van je, kies een voorwerp een schrijf een SA. Misschien kan je er een langer verhaal uit krijgen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gewoon begin met schrijven en kijk wasr je uit komt, iets van 10 min schrijven ofzo...


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Schrijf een verhaal waarin de Dood de gedaante van een mens heeft aangenomen en iedereen om zich heen verleidt/bevriendt en ze daarmee allemaal vermoordt (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heb je een favoriet boek of film? Dan schrijf je een verhaal in die richting, of je pakt dezelfde verhaallijn, zo kan je ook niet vastlopen, als je geen inspiratie meer hebt. Erg handig.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Meestal komen er geen goede verhalen uit als je perse wilt schrijven. Je moet gewoon plots op een idee komen, er even over nadenken, wat proberen te schrijven en na een paar weken zien of je het nog steeds een goed idee vind en dan kan je echt een verhaal maken.
    Je moet niet tevergeefs zoeken naar een onderwerp om over te schrijven want voor je het weet schrijf je een verhaal over een gewoon leven waar niets in te beleven is.
    Mijn tip is dus om gewoon te wachten tot een idee je te binnen schiet. Sorry, hier ben je waarschijnlijk niet veel mee, maar anders kan je je verhaal na tien hoofdstukken al beu zijn..
    (flower)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik heb dat ook heel vaak.
    Begin anders met omschrijven waar je het over wil hebben.
    Wat voor genre.
    Onbekende personen, Romantiek, Triller, ect.
    Als je dat allemaal op schrijft en dan personages gaat verzinnen kom je er wel uit.
    Begin anders simpelweg met een naam.
    De rest komt vanzelf wel.
    Ik wist het eerst ook allemaal niet.
    Je story loopt dan ook erg anders dan geplant, maar dat maakt niet uit.
    Het leukste aan het schrijven van een story vind ik dat ik zelf ook nog niet weet hoe het gaat aflopen.
    Laat je inspireren door je fantasie.
    Anders maakt je een topic aan: Verzin een leuke titel.
    Misschien kan je je laten inspireren door een titel en komt de rest vanzelf!
    Veel succes (flower)
    Liefs Belle fleur


    Life is full of fake people