DarkSavior schreef:
(...)
Alwin heeft vrienden in het mod team dus kun je niet zeggen dat hij harder/zachter bestraft word (want zouden de mods hun persoonlijke dingen mee laten tellen dan zou hij zachter worden gestraft dan iemand anders). En ja, Alwin heeft zijn serieuze moment en op zo'n moment mag ik hem ook best wel. Zou hij vaker zo doen zou ik best met hem om kunnen gaan. Maar zijn constante pony dingen en off-topic reacties zijn gewoon erg erg vervelend en er zullen wel meer mensen zijn die zo denken.
Nu even over jou als referentie kader, van jou heb ik zover ik weet nog nooit last gehad. Dat zal dus betekenen dat je dus niet opvalt met je off-topic reacties/ze niet vervelend zijn, anders had ik dat wel gemerkt en je eventueel gemeld.
Er zijn heel veel mensen met vrienden in het modteam. Ik ook. Nikki ook. Van jou weet ik het niet, maar ik gok er op dat dat ook wel oké zit en zo kunnen we namen blijven opnoemen. Nogmaals, ik snap het wel en ook dat er gevolgen aan zitten als je zulk gedrag vertoond en het voor veel mensen echt irritant wordt ...Maar in dat geval zou het voor veel meer mensen moeten gelden dan het de laatste tijd doet.
Zelf geef je ook regelmatig aan dat je vind dat dingen oneerlijk verlopen, maar nu het ergens om draait wat je niet geheel waardeert, wijs je net zo hard mee dat het op die oneerlijke manier prima gaat.
Met alle respect van dien, naar jou en andere ... Maar ik zie zoveel double standards hier en voornamelijk de laatste tijd valt dat steeds meer op. Ik vraag me af of mensen dat zelf ook doorhebben of niet, al betwijfel ik het ... Want het zou veel schelen.
Maar goed, ik laat de discussie verder hierbij omdat de topic startster dat vraagt. Voel je vrij om het gesprek voort te zetten in mijn gb, als je nog behoefte hebt om verder te reageren. (:
Til hug og blod.