• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:08 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Awn je loopt me lieve neef af te kraken! Grrr xd]

    Quince

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. Die Mike lijkt wel als Austin, niet dat ik graag mensen vergelijk... Maar... "Zo een soort verhaal komt me bekend voor... Wat deed je toen?" Ik kijk hem aan, vergeten dat ik op mijn lip aan het bijten ben.

    [I'm gonna take A shower.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Niks. Ik begon hem te geloven. Na een jaar bleek mij afkraken niet meer genoeg voor hem te zijn, en maakte hij het uit. Op een nogal... ruige manier, om eerlijk te zijn." Het zijn geen herinneringen waar ik graag aan terugdenk. "Maar hoe komt het je bekend voor? Vertel, ik heb mijn verhaal ook gedaan."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Niets met liefde hoor." Zeg ik snel. "Maar wel met houden van, maar dan familie gericht."
    Ik zucht even. "Aiden... Ik hield van hem, als mijn neef, maar na wat er gebeurde, wat hij deed en hoe hij is gaan doen..." Ik schud mijn hoofd. "Mij af gaan kraken, minachten, zeggen dat ik een nietsnut ben." Ik bijt op mijn lip.
    "En dat kwam ná, het incident, toen ik hem klappen heb verkocht." Vertel ik langzaam.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Het incident?" vraag ik zacht. Nu dat dit eruit is gekomen ben ik wel benieuwd naar het hele verhaal, maar ik wil Quince ook niet pushen. Hij heeft het recht te stoppen wanneer hij wilt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Dan vertel ik liever niet." Zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud.
    "Aan een iemand vertellen is al moeilijk genoeg, en dan ook nog eens aan jou?" Ik schudt weer mijn hoofd. "Niet dat ik je niet vertrouw, want ik vertrouw je zeker wel. Maar ik wil niet weer alle woede voelen." Zeg ik en kijk hem aan.
    "Sorry.."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik glimlach zacht naar hem. "Dat is prima. Je moet helemaal niks, oké?" Even leg ik een steunende hand op zijn schouder, voor ik hem weer terugtrek. "Ik weet hoe dat voelt. Als je ooit de behoefte hebt om er toch met me over te praten is dat ook prima."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Ik weet hoe dat voelt. Als je ooit de behoefte hebt om er toch met me over te praten is dat ook prima."
    Ik kan een glimlachje niet onderdrukken. "Ik zal naar jou toekomen als ik er over wil praten." Zeg ik en geef hem even een klopje op zijn schouder.
    "Je bent een bijzonder persoon, weet je dan. Ik moet dat even zeggen, volgens mij heb je nog meer als ik mee gemaakt, en je verwerkt het beter dan ik ooit kan doen." zeg ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfied

    "Sommigen hebben gewoon meer tijd nodig om iets achter zich te laten. En wie zegt dat ik het goed verwerk?" Ik vang zijn blik met mijn ogen en probeer deze vast te houden. "Je komt hier wel doorheen, dat weet ik zeker. Ik weet niet wat het is, maar ik weet wel dat jij volgens mij een ontzettend sterke persoonlijkheid hebt. Hier kom je echt wel doorheen, wat het ook is."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Je komt hier wel doorheen, dat weet ik zeker. Ik weet niet wat het is, maar ik weet wel dat jij volgens mij een ontzettend sterke persoonlijkheid hebt. Hier kom je echt wel doorheen, wat het ook is."
    Ik glimlach dankbaar. "Dank je." Zeg ik en sla even op zijn bovenbeen waarna ik op sta. "Ik ga even nog de school verder verkennen, zin om mee te gaan?" Vraag ik dan en kijk Stephen vragend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    Ik sta ook op. "Ja, dat lijkt me een goed plan." In feite heb ik nog niets gegeten, maar dat maakt mij niets uit. Ik heb toch geen honger. "Ik heb eigenlijk alleen nog maar m'n eigen kamer en een klaslokaal gezien..."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Sorry was film kijken alleen het verveelde me dus ik kwam maar weer xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha geeft niks, ik was ook een film aan het kijken. Ik kam er pas in de laatste 10 minuten van de film achter dat Scarlett Johansson in The Girl with the Pearl Earring speelt. HOE KAN IK HAAR NIET HERKEND HEBBEN D:]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    Ik lacht even. "Ik dus ook, nouja en buiten een beetje, en aangezien we nu nog wel even de tijd hebben kunnen we net zo goed even rondkijken." zeg uj schouderophalend en loop met Stephen de kantine uit.
    "Eerst boven alles bekijken? Of beneden?" Ik kijk hem vragend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ken ik niet xd Ik was Percy Jackson And the lightning thief aan het kijken, en nu heb ik een nieuw idee voor een RPG xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Stephen Francis Greensfield

    "Beneden eerst? Dan kunnen we van beneden naar boven gaan. Of even buiten kijken, op het terrein?" stel ik voor. "Het lijkt me wel fijn om even een frisse neus te halen, om eerlijk te zijn. Ben sinds gisteren niet meer buiten geweest."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.