In mijn gezin hebben wij eigenlijk wel een aantal grapjes, die je alleen kan snappen als je lid bent van onze familie :')
Zo hebben we de 'dan ga je maar ergens anders wonen!' als je het er niet mee eens bent, of 'Wil je er over kleien?' als je een probleem hebt, en deze vakantie is 'Ga jij maar op een steen staan!' ontstaan (voor als je een zinloos betoog aan het houden bent).
Ik kan me dan altijd zo rot lachen als we (mijn gehele gezin: vader, moeder, broer, zussen, vriend en vriendin van mijn broer en zus) dan bij elkaar zijn met bijvoorbeeld Sinterklaas, of een verjaardag.
Of de grapjes die we hebben met mijn zus, ik en mijn ouders. Mijn zus kan namelijk een geweldige pruillip trekken en mijn moeder noemt die dan een stofzuigermond. Ik heb dan ook vaak genoeg dat ik niet kan avondeten, omdat ik zo moet lachen. ;]
Allemaal grapjes waar jullie waarschijnlijk helemaal niet de lol van in zien, maar ik vroeg me af:
Hebben jullie ook van die 'grapjes' of andere dingen? Of is jouw familie/gezin helemaal niet zo 'hecht'? Of heb je dat meer met vriendinnen?
Deep inside, I've never felt alive