• In mijn gezin hebben wij eigenlijk wel een aantal grapjes, die je alleen kan snappen als je lid bent van onze familie :')
    Zo hebben we de 'dan ga je maar ergens anders wonen!' als je het er niet mee eens bent, of 'Wil je er over kleien?' als je een probleem hebt, en deze vakantie is 'Ga jij maar op een steen staan!' ontstaan (voor als je een zinloos betoog aan het houden bent).
    Ik kan me dan altijd zo rot lachen als we (mijn gehele gezin: vader, moeder, broer, zussen, vriend en vriendin van mijn broer en zus) dan bij elkaar zijn met bijvoorbeeld Sinterklaas, of een verjaardag.

    Of de grapjes die we hebben met mijn zus, ik en mijn ouders. Mijn zus kan namelijk een geweldige pruillip trekken en mijn moeder noemt die dan een stofzuigermond. Ik heb dan ook vaak genoeg dat ik niet kan avondeten, omdat ik zo moet lachen. ;]

    Allemaal grapjes waar jullie waarschijnlijk helemaal niet de lol van in zien, maar ik vroeg me af:
    Hebben jullie ook van die 'grapjes' of andere dingen? Of is jouw familie/gezin helemaal niet zo 'hecht'? Of heb je dat meer met vriendinnen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Als iemand het over iets proberen heeft zeggen ik en mijn opa: 'proberen daar krijg je kinderen van.'
    Verder hebben ik en mijn opa nog een lied over wespen en mijn oma :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn zusje, broertje en ik praten altijd in een rare taal als mensen naar ons kijken. Gewoon zo van: Karkafof mazoflav? En dan antwoordt tie: Blakogok Hikamom. Allerlei onzin dus, best wel grappig. Een keer deden we dat en zagen we dezelfde kidneren weer en praatten we gewoon weer nederlands. En die gezichten die ze dan maken! LOL!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nou ja, mijn moeder heeft soms van die rare acties waar ik helemaal om in een deuk lig en mijn vader zit dan echt serieus te kijken(meestal) waardoor ik nog harder moet lachen.

    Laatst ook, mijn moeder had onderbroeken voor mijn vader gekocht want hij koopt niet vaak kleding. Hij was dus niet al te enthousiast dat mijn moeder die onderbroeken had gekocht. Wat doet mijn moeder? Die zet gewoon een van die onderbroeken op d'r hoofd, die zakt over de hoofd heen (ze had haar bril op en daar bleef ie dus hangen ongeveer) en toen zei ze, "Ik ben net kabouter plop, plopper de plopper de plop". Ik heb zo gelachen, dacht echt even dat ik niet meer zou bij komen van het lachen.


    Physics is awesome

    Nee, maar mijn mama is wel cool.
    Zo het type waarmee je naar een festival gaat en dat zij je naar de eerste rij duwt, mee staat fangirlen voor Ed Sheeran (Serieus, serieus, we stonden tussen de fangirls en we deden vrolijk mee), en zij degene is die de nacht doorsteekt, terwijl ik op de koude stenen van het station beland om te slapen.
    Ook taalgebruik: voor de grap zeggen: "OEDJEMULLE" (hou je mond) of zo'n andere grove/jongerentaal.

    Andere moppen hebben wij niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    We nemen de eh. jongens die me zus leuk vinden allemaal Stropdas, omdat toevallig eentje altijd een stropdas draagt xd Ghaha.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik weet het niet echt. In mijn gezin en familie is het leeftijdsverschil heel groot. Dus ja.


    Food.

    Laswell schreef:
    Ja, die hebben wij ook wel, ik kan er alleen niet echt op komen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het lijkt me echt leuk om zo'n familie te hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat heb ik ook heel vaak, met mijn mama, dat ons eten koud is omdat we plat liggen van het lachen aan tafel.
    Of dan staan we tijdens het afwassen de muppets na te doen.
    Of we roepen dingen naar elkaar terwijl we vlak voor elkaars neus staan.

    En "stofzuigermond" noemen wij "soeplip"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, wij hebben ook een heleboel van die dingen. Het gebeurt zelfs vrij vaak dat twee mensen op hetzelfde moment precies hetzelfde zeggen zonder dat af te spreken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nefie schreef:
    Het lijkt me echt leuk om zo'n familie te hebben.

    Is het ook :] Ik heb altijd superveel zin in een verjaardag of andere dingen, omdat ik dan weet dat we de grootste lol kunnen hebben x'D

    Scharry schreef:
    Ik weet het niet echt. In mijn gezin en familie is het leeftijdsverschil heel groot. Dus ja.

    Wat noem jij dan groot? Mijn oudste zus is tien jaar ouder dan mij en mijn broer is negen jaar ouder dan mij en ik heb er nog steeds de grootste lol mee :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Wij noemen onze pa Moefel en maken dan grapjes over dat de Moefel een bedriegde diersoort is, =. Toen ik voor hem een wordfeud acount anmoest maken heb ik het het Moef genoemd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja , wij hebben dat de hele tijd!
    Echt hilarisch. Vooral met mijn papa. Het is niet altijd grapjes, of zinnetjes die we vaak zeggen ofzo, maar ook gewoon sarcastische en droge opmerkingen.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Wij hebben die dingen echt zóveel. Als ik er op kan komen ga ik ze plaatsen maar ze gaan gewoon zo automatisch dat ik ze niet eens meer zonder de situatie erbij op kan dreunen :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mijn vader en ik hebben best veel van die 'grappen' waar we keer op keer helemaal dubbel om liggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.