• so , ik heb nu een halfjaartje een tumblr waar ik het echt goed mee doe. veel followers , veel vrienden enzo.. maar ik heb het er niet meer naar mijn zin. Ik ga er waarschijnlijk mee stoppen en als ik terug kom , dan doe ik het zeker wel anders..

    anyway , wie zit hier op tumblr en wat vinden jullie van tumblr op dit moment ?


    sorry als dit verkeerd staat [forum] , je kan het rustig verplaatsen. (:


    Danmarks Dynamite.

    Geweldig, ik heb echt meer vrienden op tumblr dan in het echt haha...

    Life.


    Alleen maar tranen van geluk


    dat vind ik ervan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caulfield schreef:
    Het ligt echt aan wie je volgt, want ik kan me echt ergeren aan sommige mensen van tumblr, maar als ik ze niet volgt merk ik er toch niets van :')
    Ik vind sommige fans van een bepaald iets wel super vervelend als ik via tags zoek, maarja daar moet ik maar mee leven :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben er heel lang vreselijk verslaafd aan geweest, maar nu doe ik er bijna niks meer mee. Ik gooi af en toe gewoon mijn queue vol en zoek wat plaatjes op, maar ik ga niet meer voor mijn plezier heel mijn dash onderzoeken.


    Caution first, always.

    Ik snap er niks van (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Aurorae schreef:
    Ik snap het simpelweg niet..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind Tumblr een leuke site, niet omdat ik veel followers of vrienden erop heb, want dat heb ik niet, maar gewoon omdat je iets helemaal van jezelf kan maken, een eigen plekje.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik snap het helemaal niet maar zou wel graag een account daar willen hebben:O


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Bazart schreef:
    Ik vind Tumblr een leuke site, niet omdat ik veel followers of vrienden erop heb, want dat heb ik niet, maar gewoon omdat je iets helemaal van jezelf kan maken, een eigen plekje.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    het is zo awesome!


    Obviously.

    Bazart schreef:
    Ik vind Tumblr een leuke site, niet omdat ik veel followers of vrienden erop heb, want dat heb ik niet, maar gewoon omdat je iets helemaal van jezelf kan maken, een eigen plekje.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Mortician schreef:
    Ik heb ooit een poging gedaan er mee te beginnen, maar ik snap er echt geen fuck van. :3

    This ^


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vind het wel leuk ;d. Snap het nut er niet van, maar het is leuk.
    Als ik me verveel ga ik al mijn pagina's weer langs van m'n tumblr en dan word ik happy ;d
    Of gewoon geïrriteerd en dan verwijder ik die plaatjes weer, haha.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bazart schreef:
    Ik vind Tumblr een leuke site, niet omdat ik veel followers of vrienden erop heb, want dat heb ik niet, maar gewoon omdat je iets helemaal van jezelf kan maken, een eigen plekje.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~