• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Okey sorry =s Ik wist niet dat je het niet leuk zou vinden..]


    Little do you know

    Alicia Jones
    Even volgde ik de jongen alleen met mijn ogen, maar toen hij ergens plaats had genomen ging ik tegenover hem zitten. 'Denk je dat je de andere twee aan kan?' vroeg ik. Ik hoopte het maar voor hem, ik wou namelijk niet dat Beauxbatons of Klamfells alle eer op zich zou nemen. Het liefste deed ik dit niet, maar als het echt nodig zou zijn zou ik hem helpen. Ik moest er namelijk zeker van zijn dat onze school zou winnen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred Wemel
    Ik baande me een weg naar de common room. Waarom was er nou net een slytherin geselecteerd voor Hogwarts? Die slytherins waren al net uit te staan en nu zouden ze dat zeker niet meer zijn.

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik had nog geen zin om terug naar de koets te gaan. Ik was blij met de kampioen voor Beauxbatons. Alize was een goede leerling en heel slim dus zij ging het wel maken.

    [wie wil Axelle of Fred meeten?]


    Remember to be ridiculous.

    Elion
    Hij keek het meisje verbaasd aan. Die was plotseling met hem begaan zeg. Ach, dat hoorde er vermoedelijk bij.
    "Geen van beiden ooit eerder ontmoet, en van die meid van Beauxbatons wist ik tot voorkort niet eens dat ze bestond," antwoordde hij nuchter. "Dus ik zou niet weten of ik ze aan kan of niet. Time will tell."
    Hij had er geen slecht gevoel over, maar wist dat zijn gevoel geen fuck te betekenen had als hij niet eens wist waartoe die twee in staat waren. Uiteindelijk zou het tijdens de proeven pas blijken. En die waren nog wel een eindje weg, dus Elion maakte zich daar nu nog niet druk om.
    Hij merkte dat hij wel zin had in een hete douche en besloot dat vanavond maar te doen, vlak voor het slapengaan.
    Hij trok zijn toverstok en liet gedachteloos een leeg stuk perkament zweven. Simpele spreuk, maar zorgde voor wat afleiding; nu alle commotie over was wist Elion niet echt wat hij kon gaan doen.


    Don't run away this time and die like a man.

    Alize
    Toen ik samen met het meisje naar binnen was gelopen, zag ik Axelle staan. 'Heej' zei ik glimlachend, waarna ik me even naar het meisje richtte. 'Vind je het goed als ik even met Axelle ga praten?' Ik wou namelijk heel graag een paar dingen met haar door nemen...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    "Volgende suggestie, ukkie?" Vraagt Elisábeth.
    "Noemde je mij nou ukkie?" Vraag ik lachend. "Uh, misschien zijn er buiten ergens mensen?" Zeg ik en kijk naar de deur.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dawn Melodie Harmonie
    Toen Elize en ik afscheid hadden genomen liep ik richting de Common Room.
    Toen ik zag dat het aardig druk was hier ging ik maar gewoon op de bank een boek lezen. Ik hield niet zo van druktes..
    Toen het even later nog drukker werd ging ik er maar weer vandoor. De avondklok was nog niet ingegaan dus kon ik nog even van de rust op de gangen genieten.
    Ik ging op het eerste en beste bankje zitten dat ik tegenkwam. Ik trok mijn knieën op en genoot van de rust. Er was hier niemand op een paar Griffindors na. Ik zag Potter en zijn gehele vriendenclubje staan en lachte even bespottelijk. Ondanks dat ik anders was dan de andere uit mijn afdeling, ik had gewoon een hekel aan aandachttrekkers zoals hij.

    [Dit is mijn laatste stukje voor vandaag denk ik.. Me moeder wil film kijken.. Zucht]


    Little do you know

    Alicia Jones
    Het liefste wou ik hem zeggen dat hij dan maar heel snel moest gaan kijken waar die twee toe in staat waren, maar toen bedacht ik me dat hij er geen idee van had wie ik was en ik dus niks over hem te zeggen had. 'Oké' was daarom het enigste wat ik zei 'Als je hulp nodig hebt, moet je het me maar even laten weten. Maar voor nu zal ik je met rust laten, je zal je rust nu wel even nodig hebben'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry James Potter:
    Ik slenterde de Gryffindor Common Room binnen en liet me op één van de rode fauteuils vallen bij het openhaard. Zuchtend steunde ik met mijn hoofd op mijn hand en keek verveeld naar de roden vlammen die speels in het haard knetterde.
    Niet veel later kwam ook Hermelien Griffel door het portret heen gestapt, gevolgd door Ron.
    'He Harry.' begroette Hermelien me en ze kwam bij me zitten op één van de andere banken. Ron ging naast haar zitten en keek erg nors.
    'Wat is er met hem?' vroeg Hermelien en wees op Ron die mijn kant op snoof.
    'Hij kan het niet uitstaan dat een Slytherin als winnaar is gekozen.' zei Hermelien sceptisch. 'Erg kinderachtig.'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Tja, ik moet toegeven, ik had zelf ook veel liever gewild dat een Gryffindor als winnaar was verkozen.' gaf ik eerlijk toe, wat me een boze blik van Hermelien opleverde.
    'Jullie zijn echt niet te geloven!' bromde ze. 'Maar als jullie het niet erg vinden, ik heb nog wat huiswerk te doen.' Ze stond op van haar plaats, zonder ons nog een blik waardig te gunnen, en liep de trap op naar de slaapzalen.
    'Nee, zíj is kinderachtig.' mopperde Ron toen ze weg was en keek weer nors in het knetterende vuur.

    Audrey Lynn Winchester:
    Met een boek in mijn handen zat ik rustig bij het openhaard te lezen. De Slytherin Common Room was nog niet erg vol, maar er waren al een aantal leerlingen binnen gekomen. Vele negeerde me, maar dat maakte me niet zoveel uit. Ik had toch niet echt een klik met de meeste hier.
    Na een lange tijd was ik het boek zat geworden en besloot maar om te stoppen met lezen. Mijn concentratie werd nu toch steeds minder door de drukte hier in de Common Room. Plots viel mijn blik op een jongen. Toen ik beter keek zag ik dat het Elion was.
    Hij zat verveeld met zijn toverstok te spelen en leek niet veel interessen te tonen in de mensen die hem feliciteerde.
    Aan de ene kant begreep ik hem wel. Mensen zagen je nu ineens wél staan omdat je de winnaar was. Omdat je op het punt stond om eeuwige roem voor jezel te winnen. En als je het won, was je beroemd. Iedereen wou dan ineens je vriend zijn.
    Ik stond op van mijn plaats en liep naar de jongen toe.
    'En hoe voelt dat nou? Ineens plots al die aandacht?' vroeg ik de jongen en keek hem onderzoekend aan.

    [Audrey praat tegen Elion :3]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:34 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik keek glimlachend naar Alize. We waren de enige twee Beauxbatons leerlingen aanwezig en ook madame Mallemour was er niet. 'Gefeliciteerd,' zei ik glimlachend. 'We maken een kans mt jou als deelnemer.'


    Remember to be ridiculous.

    Elion
    "Dank je," zei hij kalm. Ja, zijn rust kon hij zonder meer gebruiken. Misschien nam hij die douche nu maar.
    Voor hij op kon staan kwam er een meisje naar hem toe. Hij realiseerde zich hoe weinig mensen van zijn afdeling hij eigenlijk kènde.
    "En hoe voelt dat nou? Ineens plots al die aandacht?" vroeg ze. Eindelijk eens een vraag die oprecht gesteld leek te worden.
    Elion haalde zijn schouders op.
    "Het went," antwoordde hij uiteindelijk naar waarheid. Dat mensen alleen aandacht voor je hadden als je interessant was wist hij al langer, dus het verbaasde hem allemaal uiteindelijk niet; alle mensen waren op bepaalde punten aardig hetzelfde.


    Don't run away this time and die like a man.

    Klaine4Ever schreef:
    Ray

    "Volgende suggestie, ukkie?" Vraagt Elisábeth.
    "Noemde je mij nou ukkie?" Vraag ik lachend. "Uh, misschien zijn er buiten ergens mensen?" Zeg ik en kijk naar de deur.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Marcel

    Ik liep de common room in, overral hoorde je verontwaardigde stemmen. Ergens snap ik het wel, ik wilde ook niet dat een slytherin onze school eer moet verdedigen. Maar nu was ik allang blij dat niemand van mijn vrienden voor dit gevaarlijke toernooi was gekozen


    Can't control my second personality

    Squib schreef:
    Axelle Bernette Beaumonde
    Ik keek glimlachend naar Alize. We waren de enige twee Beauxbatons leerlingen aanwezig en ook madame Mallemour was er niet. 'Gefeliciteerd,' zei ik glimlachend. 'We maken een kans mt jou als deelnemer.'


    Alize
    'Dat weet ik zo net nog niet' antwoordde ik zuchtend toen ze zei dat we een goede kans hadden nu ik de deelnemer was. 'Ik ken die jongens niet, maar ze lijken me heel goed te zijn... Ik heb geen idee of ik ook maar in de buurt van hun niveau kan komen...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Audrey Lynn Winchester:
    "Het went," antwoordde hij. Ik dacht na over zijn woorden. Ik zelf zou er nooit gewend aan kunnen raken. Ik zou het eerlijk gezegd zelfs irritant vinden. Wetend dat je nooit vrienden zou kunnen maken waarvan je wist dat ze vrienden met je wouden zijn om wie je was, niet om wát je was. Een pion. Een pion die voor vermaak werdt gebruikt. Want ik zag roem eerder als een vloek dan een zegen.
    'Wat vind je zelf eigenlijk van deze plotselinge aandacht?' Ik keek de jongen afwachtend aan.


    "We accept the love we think we deserve."