• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog

We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Elisàbeth
    Ik maakte een 't-t-t' geluidje, en keek hem geamuseerd aan. ''Niet zo bijdehand, Weasley. Dat mag wel wat vriendelijker.'' zei ik poeslief, en keek hem met een klein grijnsje aan.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Fred
    Ik keek haar geïrriteerd aan. 'Come to the point Jackson,' zei ik nogmaals. 'Jij praat niet graag met mij en ik praat niet graag met jou dus misschien kunnen we stoppen met doen alsof?'

Remember to be ridiculous.

Ben er weer. Kan ik gewoon reageren op wat er net tegen mijn chars gepost is of is er in mijn afwezigheid nog wat bijgekomen?

Don't run away this time and die like a man.

Elisàbeth
    God, Jackson was echt een verschrikkelijke achternaam. Waarom had ik die ook al weer gebruikt?
    ''Ik probeer een gesprek aan te knopen, Weasley. Waarom beginnen we niet opnieuw? Waarom vergeten we al dat drama van de afgelopen jaren niet? We zijn stom geweest, jij en ik; wij allebei. We moeten het eens een keer positief bekijken.'' glimlachte ik overtuigend. Ik was een ster in verleiden en manipuleren, en ik vond zelf dat dit er best overtuigend uit kwam; Ray zal wel weten dat ik dit allemaal niet meende. Maar of Fred dat zou denken?..

Ray

Ik hoor wat Elisa zegt en knik even naar Weasley.
    "Dus, Weasley, doe niet zo onaardig tegen Elisa, daar houd ze niet zo van." Zeg ik en kijk hem aan.
    "Toch Elisa?" Zeg ik en kijk haar aan met een licht grijnsje.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:27 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Fred Weasley
    Ik keek naar haar. Het kwam er best overtuigend uit en die glimlach had waarschijnlijk bijna elke jongen het hoofd op hol gebracht en mij ook als zij niet degene was die hem had gezonden. 'Het interesseert me niets of ze er van houdt,' zei ik. 'Ik ben dan wel net over, ik ben niet zo stom dat ik dit verhaaltje geloof. Ik ben een Gryffindor en jullie zijn Slytherins, dat dit np is is al lang duidelijk.'

Elisàbeth
    ''Maar er zijn ook 'goedaardige' Slytherins, die graag het jaar positief en vriendelijk willen meemaken.'' zei ik, wat eigenlijk best ironisch was; ik ben éen van de trouwste volgers van Voldemort, dus zo goedaardig was ik niet. Maar goed, ik hield dat voor me, zelfs Ray wist dat niet.
    Ik begon me te irriteren aan Weasley, en het zou niet lang duren voordat hij een vloek over zich heen kreeg.

Ray

Ik knik op wat Elisábeth tegen Weasley zegt.
    "Zie je dan niet dat ze het meent?" Vraag ik dan.
    "Kijk dan naar d'r." Ik wijs naar Elisa. "Oprechte excuses, zie je?"
    Van binnen lach ik, maar de irritatie loopt ook flink op.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:34 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Colt45 schreef:
    Ben er weer. Kan ik gewoon reageren op wat er net tegen mijn chars gepost is of is er in mijn afwezigheid nog wat bijgekomen?

[Ja je kan gewoon reageren, was zelf ook weg xdd]

"We accept the love we think we deserve."

[Oh en ik moet nu weer gaan. Ik reageer morgen wel. Slaap lekker iedereen!]

"We accept the love we think we deserve."

Fred Weasley
    Ik keek de twee ongelovig aa. 'Ik ben al een keer zo stom geweest om dit te geloven remember?' vroeg ik doelend op ons derde jaar toen ik dus oprecht geloofde dat ze me wou helpen met toverdranken. Ik werd bijna van school gestuurd door de gevolgen van mijn drank. 'Ik ben dan niet veel wijzer geworden maar toch wel en beetje.'

Elisàbeth
    Ik rolde met mijn ogen, en keek ondertussen of er iemand anders in deze gang was. Toen dit niet het geval was, kon ik mijn irritatie van alle jaren eens goed uiten.
    Ik trok mijn stok.
    ''Crucio!'' riep ik, en de flits raakte Fred.
    Ja, een onvergeeflijke vloek, maar ik had er geen problemen mee om die te gebruiken. Ik had al heel wat moorden op mijn geweten, dus dit was een eitje.
    ''Die weet ik nog heel goed.'' glimlachte ik liefjes.
    ''En je kans om dit soort dingen te voorkomen, heb je gemist, Weasley.''

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:40 ]

[Tehe wie wil Dawn meeten?? Kweet anders niks om haar te laten doen xD]

Little do you know

Ray

Toen ze een van de onvergeeflijke vloeken op hem afstuurde schrok ik wel.
    "Wat doe je." zeg ik en kijk Elisa aan.
    "Toen je dat net zei dacht ik niet dat je die zou gebruiken." Zeg ik en kijk naar Weasley.
    Dan kijk ik weer naar Elisa.

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:43 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Elisàbeth
    ''Dat verdiend hij, Ray.'' mompelde ik, terwijl ik me op de vloek concentreerde.
    ''En wat, ben je bang dat hij te veel pijn krijgt?'' grinnikte ik zachtjes, terwijl ik de spreuk nog steeds niet had verbroken. Hij had mij ook pijn gedaan, vaak genoeg zelfs met zijn achterlijke spreukjes. Mijn beurt nu.