• Ik ga vandaag nieuwe nagellak kopen, zwarte.
    Welke kleur hebben jullie voor het laatst gekocht?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    26 - 02 - '16

    Zalm/roze achtig.


    The odds are néver in our favor.

    De laatste (en enigste) nagellak die ik heb gekozht is zwart maar officieel is zwart geen kleur en ik heb hem nog niet op gedaan


    Physics is awesome

    Een blauwe en een groene.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zwart volgensmij


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bijtjes-geel (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Toevallig een paar uur geleden, van mijn favoriete, helaas nogal dure merk, had je een actie, twee voor de prijs van 1.
    Helaas kon je niet zelf 2 kleuren uitzoeken, er waren 4 stejs en ik heb paars/perzikkleur gekozen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Roze, neon roze


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore



    Anny, 405 Top of emotion. Een licht blauw met zilvere glittertjes, heel mooi!

    Lichtblauw xd.


    I am an idiot, I move.

    Ehhh... Ik heb echt geen idee. Te veel kleuren in dat mandje. Ik denk dat het goud was.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Rode en Bruin nagellak die er normaal gezien 10 dagen moet opblijven , dus zien na 10 dagen of ie er nog opzit :p


    Stop wishing, Start doing..

    Paars & groen [glitter] en bruin.

    Ik heb eer gereedschapskist vol nagellak en die zit vol, dus ik moet ze in een andere tas nog doen. :')

    Felblauw, felgroen en roodroze

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:00 ]


    Take risks and conquer your fears.

    neon kleurtjes bij de primark, neon-oranje is mijn favoriet.


    ailoveejoee.

    Zwart & Wit .., ik lak mijn nagels ook niet anders ...
    Dat waren ook dus de laatste kleuren die ik heb gekocht!


    Life is full of fake people