• *Waarschuwing, beetje een zeiktopic*

    Vandaag had ik dus mijn intake gesprek voor de opleiding die ik wil gaan doen. Aangezien ik voor de tweede keer ben blijven zitten in havo 4 moest ik een mbo-opleiding gaan doen. De opleiding onderwijsassitent, de opleiding die sommige van jullie mij hebben af geraden.

    In ieder geval het begon al goed, ik was tien minuten te vroeg omdat ik eerder te vroeg dan te laat ben. Ik heb dus netjes tien minuten gewacht, na vijf minuten toch maar geïnformeerd of de man waarmee ik een afspraak had er wel was. Uiteindelijk bleek dat hij nog bezig was met een intake gesprek en ik kon dus vijftig minuten wachten. Kijk, ik snap dat het goed is dat die man zoveel tijd besteed aan intake gesprekken maar als je ongesteld bent en ook nog eens iemand bent die op tijd komt, slecht tegen wachten kan dan zit je, je al snel te ergeren.

    Maar goed gesprek dus ik ben toe gelaten maar ik moet wel begeleiding krijgen aangezien ik niet het zonnetje in huis ben en dat moet blijkbaar als je met kinderen werkt. Dat was natuurlijk niet de enige reden want zoals die man zei heb ik waarschijnlijk meer levenservaring dan gemiddeld iemand van 40 en ik heb meer levenservaring dan hem terwijl hij 61 is. En ik had echt zoiets van, alsof ik dat zelf niet weet. Sorry maar door wat ik heb mee gemaakt (ik wil niet op scheppen) wet ik dat al, als iemand ooit een biografie zou schrijven zou het een hele interessante biografie worden of er zou zelfs een gewoon verhaal van kunnen gemaakt worden. En dat op mijn 17e maar goed.

    Ik moest het gewoon (zoals gewoonlijk) even kwijt, bedankt als je het allemaal hebt gelezen.

    Het is best wel veel info in een keer maar zouden jullie misschien even willen zeggen wat jullie denken als jullie dit lezen want ik kan zien dat jullie het lezen en ik ben echt benieuwd wat jullie denken. En ik ben van nature erg nieuwsgierig dus.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:03 ]


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Wie zegt dat je het moet geloven. Als jij mij niet wil geloven als ik de waarheid zeg/schrijf is dat jouw probleem.

    Trouwens, wie ben jij om te beoordelen of ik dom, naïef, kinderlijk, niet de snuggerste ben? Ik vertel gewoon iets en jij maakt er heel drama van, wie is hier nu kinderlijk?!


    Duidelijk jij. Ik maak geen drama en ik heb geen probleem. Ik zeg alleen wat ik van jou denk en wat ik van jouw verhaal denk. Dat jij het niet kan hebben dat ik me recht voor zijn raap uitspreek, is niet mijn probleem. Het ligt helemaal aan jezelf hoe je het oppakt. Jij kiest ervoor om een drama te maken. Ik zeg alleen wat mijn beeld van jou is door eerdere topics, en ik ben blijkbaar niet de enige.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Occhi schreef:
    (...)

    En dat terwijl ik als ik ergens kom altijd ouder word geschat. Ik ga een mbo-opleiding doen, daar moet je toch wel minstens 16 zijn dacht ik.


    Ik kom nooit op jouw profiel. En met de reacties die je op mijn verhaal zet 'oh, ik kan niet tegen grammatica fouten, sorry dat is gewoon ik' terwijl ik duidelijk heb verteld dat ik met moeite een hoofdstuk schrijf... Schat ik jou veel jonger dan je echt bent.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Valentino schreef:
    (...)

    Duidelijk jij. Ik maak geen drama en ik heb geen probleem. Ik zeg alleen wat ik van jou denk en wat ik van jouw verhaal denk. Dat jij het niet kan hebben dat ik me recht voor zijn raap uitspreek, is niet mijn probleem. Het ligt helemaal aan jezelf hoe je het oppakt. Jij kiest ervoor om een drama te maken. Ik zeg alleen wat mijn beeld van jou is door eerdere topics, en ik ben blijkbaar niet de enige.


    Nou, sorry als ik me aangevallen voel als iemand me dom, naïef, kinderelijk en niet de snuggerste word genoemd.

    Ik kan het alleen niet hebben, dat jij doet alsof je alles weet.


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik kom nooit op jouw profiel. En met de reacties die je op mijn verhaal zet 'oh, ik kan niet tegen grammatica fouten, sorry dat is gewoon ik' terwijl ik duidelijk heb verteld dat ik met moeite een hoofdstuk schrijf... Schat ik jou veel jonger dan je echt bent.


    En als je nooit op mijn profiel komt, vraag ik me toch af hoe je drie gastenboek berichten hebt geschreven in mijn gasten boek. En ik zet ook andere reacties maar daar hoor ik je niet over.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    En als je nooit op mijn profiel komt, vraag ik me toch af hoe je drie gastenboek berichten hebt geschreven in mijn gasten boek. En ik zet ook andere reacties maar daar hoor ik je niet over.


    Het is makkelijk om een gastenboek bericht te schrijven zonder dat je de leeftijd van die gene ziet. Geloof me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het is makkelijk om een gastenboek bericht te schrijven zonder dat je de leeftijd van die gene ziet. Geloof me.


    Maar dat zei je niet. Ik weet dat het makkelijk is om iemands leeftijd niet te zien als je een gastenboek bericht schrijft.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Maar dat zei je niet. Ik weet dat het makkelijk is om iemands leeftijd niet te zien als je een gastenboek bericht schrijft.


    Mooi. Maar mijn punt; je lijkt veel jonger met je reacties dan je echt bent.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja maar jij kan zoveel zeggen. Niemand was erbij, dus niemand kan het bevestigen. En ik zag net pas wie je bent.
    Sorry, ik kom terug op mijn mening. Je bent niet alleen dom, maar aan sommige van je reactie's op het forum heb ik gemerkt dat je ook naïef, kinderlijk en gewoon niet de snuggerste bent. Nee sorry, ik geloof je bullshit verhaal niet. :')

    Jemig, door zo te reageren kom juist jij kinderachtig over. Iets minder mag echt wel.


    Believe in yourself.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Mooi. Maar mijn punt; je lijkt veel jonger met je reacties dan je echt bent.


    Dus? Niet iedereen kan altijd volwassen reacties.


    Physics is awesome

    Mijn mening? Wat is het nut van je topic ?


    None but ourselves can free our minds.

    razorsdown schreef:
    Mijn mening? Wat is het nut van je topic ?


    Ik wilde gewoon even mijn ei/verhaal kwijt.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik wilde gewoon even mijn ei/verhaal kwijt.

    Well, you sure lost yo egg.


    None but ourselves can free our minds.

    Met mijn intake zei die man: "Uit de test is gebleken dat je meer negatieve eigenschappen hebt, dan positieve."


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik doe ook saw, maar dan de richting maatschappelijke zorg (persoonlijk begeleider gehandicaptenzorg) en met vier havo-vakken (vanaf volgend jaar, ben blijven zitten. Doe die havo-vakken nu i.v.m. verveling). De introductie is kut als je je richting al weet, maar als je niet weet wat je wil wel heel handig :')
    En de opleiding is behoorlijk pittig: je komt jezelf heel vaak tegen en het is véél werk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Preysler schreef:
    Met mijn intake zei die man: "Uit de test is gebleken dat je meer negatieve eigenschappen hebt, dan positieve."


    Dat is heel recht voor zijn raap maar ook wel erg bot om te zeggen,vind ik. Ben je wel aagenomen?


    Physics is awesome