• Hey hey c:
    Op mijn vakantie dit jaar heb ik een geweldig boek gelezen van Denise Deegan, genaamd mijn zonnestraaltje. Een prachtig boek.

    Mijn zonnestraaltje een roman over moederliefde Denise Deegan
    Ooit had Jennifer een glanzende carrière en werd door haar knappe verloofde op handen gedragen. Maar nu draait haar hele leven om haar vierjarige zoontje Charlie. Jennifer heeft nooit meer achterom gekeken. Charlie gaat sinds kort naar school. Hij heeft het naar zijn zin met zijn nieuwe vriendjes. Toch maakt Jennifer zich zorgen over de donkere kringen onder zijn ogen en zijn bleke gezichtje. De huisarts verwijst hem door naar het ziekenhuis. Daar blijkt dat Charlie leukemie heeft. Verbijsterd ziet Jennifer toe hoe haar zoon plotseling moet vechten voor zijn leven. Jennifer en Charlie hebben hulp nodig - hulp uit het verleden. Waar is Charlie's vader?

    Nu zat ik dus al een tijdje te denken, misschien zou het leuk zijn om hier een eigen verhaal over te maken. Omdat ik altijd al een verhaal heb willen schrijven, maar er nooit tijd voor had en het nu vakantie is. Wel met dezelfde verhaallijn [ik ben niet zo goed in mijn eigen verhaallijn bedenken], maar toch op mijn eigen manier geschreven.
    Wat vinden jullie hiervan en zouden jullie een eventuele titel weten?


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Als jij het leuk vindt om dat verhaal te schrijven, moet je het zeker doen.
    Titels:
    Something went wrong
    From perfect life to hell
    Dear son
    My little boy
    Fighting for life
    De terugslag
    Weg uit mijn mooie leven
    Papa, waar ben je?
    Hulp uit het verleden

    Hier kan je wel wat mee hoop ik. Ik heb Nederlandse en Engelse titels neergezet want je gaf niet aan in welke taal je de titel wou.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Persoonlijk zou ik voor een titel gaan die iets te maken heeft met het jongetje, niet met de situatie. Speelt hij graag ergens mee, heeft hij iets van zijn vader? Als aandenken of zo?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Noem het gewoon Charlie, dat klinkt best mooi.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yulivee schreef:
    Noem het gewoon Charlie, dat klinkt best mooi.