• De hele dag al een kutdag gehad op m'n werk (een gemiddeld IQ om van te huilen, de meest irritante vragen de hele dag door, etc. een dag die iedereen wel eens heeft) Nu gooide een collega per ongeluk een flesje nagellak kapot, wat ze vervolgens heel dom kapot en al naar de prullenbak gooide naast mijn kassa. Heel m'n broekspijp onder de nagellak die er niet uit te krijgen is en toen was ze godverdomme nog beledigd ook dat ik zei dat ik het vergoed wilde hebben. Toen ze zei dat de zaak dat niet ging doen en ik haar verzekeringsgegevens vroeg, lachte ze me nog uit ook met een 'Die krijg je echt niet.'
    Het zou mijn eigen verantwoordelijkheid zijn en een risico van het vak. He, m'n dikke reet voor je met je eigen risico. We horen een volledige werkoutfit te krijgen en dat is mijne na 1,5 maand nog steeds niet. In m'n blote reet mag ik niet komen, evenmin als in m'n trainingsbroek ... Ja, dan houd ik weinig over behalve de twee goede spijkerbroeken die ik met m'n armoe maar kan aanschaffen.
    Oh ik kan me daar zo boos om maken! Had d'r het liefste een stomp op d'r muil gegeven op dat moment, met d'r bijdehante teringsmoel en acties en d'r hooghartige verontwaarding.


    Het is toch verdomme niet meer dan normaal dat je dat via de verzekering oplost? Ik zou het ook gedaan hebben als ik per ongeluk iets zou morsen op iemands kleding wat er niet meer uit gaat. Daar ben je notabene o.a voor verzekerd!
    So. Fucking. Annoyed. ><

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:42 ]


    Til hug og blod.

    For today;


    Til hug og blod.



    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    ...


    Als jij nu die eerste gepost had en ik met de twee had geantwoord, was het een klein stukje overtuigender geweest. :'D

    So now I must fall back too the following;


    Til hug og blod.

    Jij slaat der, en ik geef je een alibi, deal?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Morbid schreef:
    Jij slaat der, en ik geef je een alibi, deal?

    This makes me happy. Deal!


    Til hug og blod.

    Crocker schreef:



    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Gondor schreef:
    (...)
    This makes me happy. Deal!


    hmmmz.... ik heb nog energie over dus als je nog iemand nodig hebt om dr goed vast te houden... ;D


    Life is hard, just break it with your head <3

    I lost all my faith in humanity. Nee echt, wat een raar mens is dat.

    KILL IT WITH FIRE BEFORE IT LAYS EGGS


    Nee wacht, eerst haar bankgegevens uit haar martelen. Wil ik je wel bij helpen.


    Don't run away this time and die like a man.

    Gondor schreef:
    (...)

    Als jij nu die eerste gepost had en ik met de twee had geantwoord, was het een klein stukje overtuigender geweest. :'D

    So now I must fall back too the following;




    Think about happy things... LIKE TRAINS.

    Don't be sad because of people - they will all die. :]

    En dit is een epische samenwerking tussen o.a. Joss Stone en Mick Jagger.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."