• Me and Cousinzoned
    Wij waren geband vanwege onzintopic's.
    Maarja we are back :'D

    edit; stom dat een mod mijn ding veranderd over dat het we officieel niet geband mochten worden. Zielig hoor

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 juli 2012 - 22:16 ]


    Where words fail, music speaks

    Haha, I really don't care. I missed all this shit, so yeah.. I don't know what happened. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    Haha, I really don't care. I missed all this shit, so yeah.. I don't know what happened. (:

    Lol ik ook, maar ik keek uit verveling eens bij haar oude topics.. en nu snap ik waarom ze geband werd. -___- Echt serieus, thefuck.


    ars moriendi

    Ik geloof dat we kunnen concluderen dat ik niet de enige ben die je niet mag :Y)




    quidquid excusatio prandium pro

    Zo irritant zullen ze wel niet geweest zijn aangezien ik er niets van gemerkt heb, haha..

    *kijkt even bij oude topics*

    Wat ben jij voor een achterlijk kind seg.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:51 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    En dit is weer een onzin-topic, joehoee.


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    En dit is weer een onzin-topic, joehoee.


    xD Sorry maar ik zag het helemaal voor me hoe je dat zou zeggen.


    Physics is awesome

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Lol ik ook, maar ik keek uit verveling eens bij haar oude topics.. en nu snap ik waarom ze geband werd. -___- Echt serieus, thefuck.

    Okay, I'm not gonna take a look. I believe you.. and all the other Quizletters, right here. Snap ook eigenlijk niet dan dat ze hier geen slotje op doen. Dit is dan een van haar (zovele?) onzin-tops. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Okay, I'm not gonna take a look. I believe you.. and all the other Quizletters, right here. Snap ook eigenlijk niet dan dat ze hier geen slotje op doen. Dit is dan een van haar (zovele?) onzin-tops. (:

    Schijnbaar maakt het voor sommige mensen niet uit of ze nou negatieve of positieve aandacht krijgen, als ze het maar krijgen. It's sad.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Schijnbaar maakt het voor sommige mensen niet uit of ze nou negatieve of positieve aandacht krijgen, als ze het maar krijgen. It's sad.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik gooi hier een slotje op. Offtopic, gaat niet echt ergens meer over, dusja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.