• Hello mensjes,
    de titel zegt het al, heeft iemand nog leuke sites? Site's so als Quizlet? Het liefst een site met een forum en waar veel mensen online zijn. Ik heb al veel sites bezocht, maar ik vond ze niet echt leuk. Dus misschien één van jullie nog suggesties? (:


    "We accept the love we think we deserve."

    Niks lijkt leuk omdat je niet kan tippen aan Quizlet, believe me.. Been there, done that ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    Niks lijkt leuk omdat je niet kan tippen aan Quizlet, believe me.. Been there, done that ^^


    haha, ja inderdaad. Vroeg had ik altijd sites die ik echt helemaal geweldig vond, maar nu lijk ik echt niets anders meer leuk te vinden, alleen Quizlet. Ben echt zo blij dat ik deze site ooit een keer toevallig ontdekt had :3


    "We accept the love we think we deserve."

    Studs schreef:
    Niks lijkt leuk omdat je niet kan tippen aan Quizlet, believe me.. Been there, done that ^^


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Als ik verveeld raak, of hoofdpijn krijg, ga ik naar weheartit of 9GAG. En ik krijg vaak hoofdpijn, believe me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Als ik verveeld raak, of hoofdpijn krijg, ga ik naar weheartit of 9GAG. En ik krijg vaak hoofdpijn, believe me.

    Haah ja 9GAG is leuk! Of ThatsSoTrue.com echt die sites zijn geweldig (':


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik zeg; ga webcomics lezen. Awkward Zombie is briljant èn heeft een forum, Spider and Scorpion is heerlijk raar, Lackadaisy heeft schitterende artwork, Romantically Acopalytic ook en is geweldig random en Looking For Group is ook zeer de moeite waard.


    Don't run away this time and die like a man.

    ik weet niet waar ik naar toe moet als Q ooit gesloten wordt. hiervoor zat ik op hyves enne hoe dat spel? oja! Neopets! maar daar mag je niet over de normale dingen spreken op het forum.:(

    en ik weet geen site zoals Quizlet, ik bedank de bedenker van Q echt!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:59 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Speransa schreef:
    ik weet niet waar ik naar toe moet als Q ooit gesloten wordt. hiervoor zat ik op hyves enne hoe dat spel? oja! Neopets! maar daar mag je niet over de normale dingen spreken op het forum.:(

    en ik weet geen site zoals Quizlet, ik bedank de bedenker van Q echt!


    Agree!


    "We accept the love we think we deserve."

    Ehm, digidier.nl, maar dat is lang niet zo leuk als quizlet (:


    night thinking, day dreaming

    Ik was vroeger echt verlieeefd op een site. Alleen toen werd ik geband voor het leven, srsl, sloeg nergens op. *voelt boosheid opkomen* Dus daar ga ik lekker geen leden voor werven. hehe. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik weet wel een Tumblr-pagina, maar als je dat hebt gezien, dan is het ook gedaan.
    Er komen wel elke dag nieuwe bij en het is hilarisch want ik lig elke keer plat van het lachen ...

    lol-sotrue.tumblr.com

    Ik was er ook 'verliefd' op ja, maar nu is het echt zoooooo saai, ben blij dat quizlet bestaat want op digidier zit ook hunger games topic ofzo


    night thinking, day dreaming

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Ik weet wel een Tumblr-pagina, maar als je dat hebt gezien, dan is het ook gedaan.
    Er komen wel elke dag nieuwe bij en het is hilarisch want ik lig elke keer plat van het lachen ...

    lol-sotrue.tumblr.com

    hahahahah ik lig overal dubbel om, geweldig.


    night thinking, day dreaming

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Ik weet wel een Tumblr-pagina, maar als je dat hebt gezien, dan is het ook gedaan.
    Er komen wel elke dag nieuwe bij en het is hilarisch want ik lig elke keer plat van het lachen ...

    lol-sotrue.tumblr.com


    Bahaha geniaal, maar hij is eigenlijk het zelfde als thatssotrue.com


    "We accept the love we think we deserve."

    Neh, lolsotrue is leuker.


    night thinking, day dreaming