• Snowfall.
    FULL FULL FULL FULL, THANKYOU



    Als Grace Lawford met vrienden op vakantie gaat in Canada, om daar in een luxe blokhut
    te slapen, stopt hun navigatie. Ze komen aan bij een verlaten dorp, Faithdom, waar geen elektriciteit is. Ze kunnen nergens heen want ze zitten hoog in de bergen met ijskoude sneeuw. 6 Maanden later komt er in San Diego, lokale politie, een omroep dat er 4 lijken gevonden zijn in de sneeuw…


    WAAR EEN STREEP DOORSTAAT IS VOL.
    NOG 1 JONGEN VOOR DE HOOFDROL, IS BESCHIKBAAR.

    Ik zoek rollen voor deze story :)
    -3 meisjes, 2 jongens die op vakantie gaan met Grace.
    (Willow Field, Katja Edwards, Alexys Romano, Jonathan Field, Nathan Grey)
    -2 Rechercheurs
    (Bob Merring, Sophie Annbeth Gillian.)
    -Een anatoom patholoog (Iemand die lijken onderzoekt.)
    (Melissa Adams.)
    -Gewone politie agente.
    (Fenna Smith)
    -Hulp sheriff (Politie Agent in Opleiding, Mannelijk)
    (Benjamin Stall.)
    -Familie van Grace, als je deze rol invult, moet je vader & moeder & zusje invullen.
    (Richard Lawford, Lily Lawford and little sis Molly Lawford.)

    Invullen:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige Naam:
    Bijnaam: (Hoeft Niet.)
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Beschrijving & Foto.
    Karakter:
    Familie:
    Extra: (Liefdes, Fobies, Verleden of Andere dingen die je kunt bedenken.)
    Waarschuwen?:



    Voornaam: Grace
    Achternaam: Lawford
    Volledige Naam: Grace Anna Katy Lawford
    Bijnaam: (Hoeft Niet.) -
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk: Beschrijving & Foto. Zie foto in Cover, Lucy Hale.
    Karakter: ZIt in mn hoofd, leider, probeert altijd kalm te blijven en slim.
    Familie: Moeder & Vader & Zusje
    Extra: (Liefdes, Fobies, Verleden of Andere dingen die je kunt bedenken.) Grace heeft geen relatie, normaal verleden en ze rookt.
    Waarschuwen?: -


    Hier hebben jullie een indruk van Grace.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:47 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Beliebery schreef:
    (...)

    Ik moet ff kijken wat ik hiervan gebruik, misschien wil je de rechercheur jonger maken? Zo rond de 24? Dan gebruik ik haar.


    Ik was net een Rechercheur aan het maken :c

    Na dan ga ik wel over op de familie c:


    The artist is the kid that survived.

    Beliebery schreef:
    (...)

    Ik moet ff kijken wat ik hiervan gebruik, misschien wil je de rechercheur jonger maken? Zo rond de 24? Dan gebruik ik haar.


    Aangepast ;)


    First things first, but not necessarily in that order

    Kan ik anders de PAO maken? Ik verveel me en ik vind deze rollen leuk om te doen :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voornaam: Benjamin
    Achternaam: Stall
    Volledige Naam: Benjamin Maurice Stall
    Bijnaam: Ben, Benny
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:


    Harry Melling

    Ben is een jongeman die eigenlijk nog nauwelijks de kinderschoenen ontgroeid is. Hij is niet erg lang, maar toch vrij slungelig doordat hij niet zoveel weegt. Dit is geen mooie, slanke bouw, maar echt dun en hij ziet er daarom ook vrij breekbaar uit. Dit heeft hem er echter nooit van weerhouden om zijn droom om politieagent te worden waar te maken. Ben heeft zwart haar dat een beetje tussen krulletjes en stijl haar in zit, blauwgrijze ogen en een kenmerkend grote neus.
    Karakter: Benjamin is niet zo'n flinke. Hij is heel makkelijk bang te maken door middel van spookverhalen of door hem te laten schrikken. Ook vindt hij het meestal heel erg wanneer ze een lijk vinden; het komt soms zelfs voor dat hij gaat huilen wanneer het verhaal achter de dood tragisch is. In feite is het dus een hele gevoelige, enigszins verlegen jongen met als droom een dappere en sterke agent te worden.
    Familie: Ben is net uit huis, maar woonde tot kort bij zijn vader, William. William is ook een gepensioneerd politieagent en Ben kijkt ontzettend naar hem op. Hij komt uit een gezin van twee; hij heeft ook nog een jonger zusje, Nikita. Nikita woont nog bij William, maar wilt daar eigenlijk wel weg. Ze is inmiddels twintig en vindt het wel tijd om weg te gaan, maar door het verlies van haar biologische vader leek haar geen goed moment om William helemaal alleen te laten. William was eens getrouwd met een militair genaamd Peter, maar Peter was een jaar geleden omgekomen in Vietnam. Het gezin heeft het daar nog steeds soms moeilijk mee, maar over het algemeen gaat het weer beter met ze.
    Extra: Benjamin werd vroeger gepest om zijn twee vaders. Hij had, in tegenstelling tot Nikita, nooit de ballen om iets tegen het pesten te doen en daarom lijkt hij vrijwel altijd zenuwachtig en is hij snel bang. Ben is vrijgezel en vindt het heel moeilijk een leuk meisje aan te trekken, hoe lief hij ook is. Hij is namelijk heel erg lief en trouw, maar een bad boy-kant van hem is ver te zoeken.
    Waarschuwen?: Dat weet je wel :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rol: Een anatoom patholoog (Iemand die lijken onderzoekt.)
    Voornaam: Melissa
    Achternaam: Adams
    Volledige Naam: Melissa Kathrine Adams.
    Bijnaam: Lisse.
    Leeftijd: 25, 14 augustus.
    Uiterlijk:


    Lisse heeft lange bruine haren en zachte licht blauwe ogen, ze heeft een glimlach waar je voor wegsmelt. Haar kledingstijl is vooral donkere kleuren, hierdoor komt haar lichte huid mooi uit.
    Karakter: Lisse is een aardig persoon, ze heeft een groot hart en helpt graag, ze weet altijd wat ze moet zeggen om mensen op hun gemak te krijgen en zal nooit iemand laten vallen.
    Familie: Lisse geeft zeer veel om haar familie en laat dat ook zien, ze woont bij haar broer, Michael, en zijn vrouw, Anaïs, het is daar echt een hoopje omdat ze ook nog een kindje hebben rondlopen, Laurens.
    Lisse haar ouders zijn gescheiden, haar vader, Casper, woont alleen maar haar moeder, Marissa, woont samen met haar toyboy, David.
    Extra: (Liefdes, Fobies, Verleden of Andere dingen die je kunt bedenken.) Lisse heef teen knipperlicht relatie met de broer van haar baas, wie de drummer is van Pierce The Veil, Mike Fuentes.
    Waarschuwen: Weet je wel ^^

    Kan nog worden aangepast.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:00 ]


    The artist is the kid that survived.

    WIEUW thankyouuuu (H)


    where would I be, if you didn't believe?

    Lovelydemon schreef:
    Jongen die meegaat op vakantie
    Voornaam: Jonathan
    Achternaam: McDillan
    Volledige Naam: Jonathan Gregory McDillan
    Bijnaam: Jona, McDillan. Vrijwel iedereen noemt hem Jona, omdat ze zijn echte naam te lang vinden.
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/32591434
    Jonathan heeft bruin haar met een lok die een beetje voor zijn oog hangt. Zijn ogen zijn donkerbruin en hij heeft een blank huidskleur. Hij heeft de normale lengte voor een jongen van zijn leefijd en is niet bijzonder gespiert.
    Karakter: Jonathan is een rustige jongen, die niet graag de aandacht trekt. Hij zegt nooit veel en eigenlijk weet niemand echt iets over hem. Jonathan staat ook bekent als 'lady killer'. Doordat hij zo geheimzinnig is, trekt hij veel meisje aan. Iederen wil meer te weten komen over deze misterieuze jongen. Eigenlijk heeft Jonathan daar totaal geen problemen mee. Zodra een meisje erachterkomt dat hij toch niet gaat zeggen wat ze willen weten, dumpen ze hem altijd gelijk weer.
    Familie: Jonathan heeft een zus, Chelly, en een opa en oma, waar hij en zijn zus bij in huis wonen.
    Extra: Jonathan woont al vanaf zijn vierde bij zijn opa en oma, samen met zijn zus, die daar al vanaf haar zede woont. Hun vader was zeventien toen hij hoorde dat hij kinderen had en wilde niets met ze te maken hebben. Hun moeder, die zestien was toen ze de kinderen kreeg, kon het niet alleen aan en heeft haar ouders gesmeekt die kinderen over te nemen. Dat vonden ze goed, zolang ze moeder dan geen contact meer zocht. Als ze haar kinderen afstond,was dat voor altijd. Zodoende hebben Jonathan en Chelly hun ouders nooit gekend en zijn ze opgevoed door hun ouders.
    Jonathan draagt een illegaal wapen met zich mee, waar niemand vanaf weet., zelfs zijn zus niet. Dit doet hij omdat hij een keer heeft gezien hoe een jongen in elkaar werdt geslagen en daardoor stierf. Jonathan voelde zich op dat moment zo hulpeloos, dat hij besloot een apen aan te schaffen, zodat hij ooit, op een dag, zichzelf en anderen kan verdedigen.
    Waarschuwen?: jaa!

    Rechercheur
    Voornaam: Sophie
    Achternaam: Gillian
    Volledige Naam: Sophie Annbeth Gillian
    Bijnaam: Soph, maar alleen haar ouders noemen haar zo.
    Leeftijd: 24 jaar
    Uiterlijk: http://browse.deviantart.com/photography/?order=9&q=Woman&offset=72#/d1kre9d
    Sophie heeft blond haar, wat ze vrijwel altijd in een staart of knot heeft zitten. Alleen op speciale gelegenheden heeft ze haar haar los. Ze heeft een vrij spichtig gezicht en ogen die altijd lijken te kijken of er gevaar is. Ze is redelijk lang en slankt.
    Karakter: Sophie is een harde vrouw, die bijna niemand haar zachte kant laat zien. Sommige mensen weten niet eens of ze die wel heeft. Ze heeft die wel, maar houd er gewoon niet zo van om kwetsbaar te lijken. Ze is wel heel praatgraag en als je haar eenmaal aan de praat hebt, kun je er zeker van zijn dat ze haar mond niet snel weer houd. Sophie is door haar werk redelijk goed bestend tegen criminele zakenen is eraan gewend om slachtoffers te zien. Ze heeft het gevoeld dat niets haar nog kan schokken..
    Familie: Sophie woont bij haar ouders. Ze heeft nog een zus, maar waar die is weet niemand.
    Extra: Sopie is nooit erg open geweest. Op school had ze weinig vrienden en dit ging door na haar schooltijd. In die tijd heeft ze wel een man ontmoet en is met hem samen gaan wonen. Ze kreeg een zoon met hem, maar toen het kind tien was,vertrok de vader en bleef Sopie alleen achter met hun zoon. op een dag ging haar zoon uit met vrienden,p en hij keerde nooit meer terug. In de ochtend kreeg Sophie een telefoontje dat haar zoon dood in een steegje was aangetroffen. Ze was er kapot van en trok weer bij haar ouders in. Die dag besloot ze er alles aan te doen om de jongens die haar zoon hadden gedood te straffen. Ze werdt rechercheur en heef er haar persoonlijke missie van gemaakt om anderen he leed te besparen wat haar is aangedaan en de daders vaan de moord op haar zoon te straffen. (ja, dit is dezelfde jongen die Jonathan heeft zien sterfen, dit weet Sophie alleen niet)
    Waarschuwen?: jaa!!


    Ik heb een ander uiterlijk gedaan voor Sophie, iets jonger uitziend.


    where would I be, if you didn't believe?

    Beliebery schreef:
    WIEUW thankyouuuu (H)


    Graag gedaaaan c:


    The artist is the kid that survived.

    Wiarda schreef:
    Voornaam: Benjamin
    Achternaam: Stall
    Volledige Naam: Benjamin Maurice Stall
    Bijnaam: Ben, Benny
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:


    Harry Melling

    Ben is een jongeman die eigenlijk nog nauwelijks de kinderschoenen ontgroeid is. Hij is niet erg lang, maar toch vrij slungelig doordat hij niet zoveel weegt. Dit is geen mooie, slanke bouw, maar echt dun en hij ziet er daarom ook vrij breekbaar uit. Dit heeft hem er echter nooit van weerhouden om zijn droom om politieagent te worden waar te maken. Ben heeft zwart haar dat een beetje tussen krulletjes en stijl haar in zit, blauwgrijze ogen en een kenmerkend grote neus.
    Karakter: Benjamin is niet zo'n flinke. Hij is heel makkelijk bang te maken door middel van spookverhalen of door hem te laten schrikken. Ook vindt hij het meestal heel erg wanneer ze een lijk vinden; het komt soms zelfs voor dat hij gaat huilen wanneer het verhaal achter de dood tragisch is. In feite is het dus een hele gevoelige, enigszins verlegen jongen met als droom een dappere en sterke agent te worden.
    Familie: Ben is net uit huis, maar woonde tot kort bij zijn vader, William. William is ook een gepensioneerd politieagent en Ben kijkt ontzettend naar hem op. Hij komt uit een gezin van twee; hij heeft ook nog een jonger zusje, Nikita. Nikita woont nog bij William, maar wilt daar eigenlijk wel weg. Ze is inmiddels twintig en vindt het wel tijd om weg te gaan, maar door het verlies van haar biologische vader leek haar geen goed moment om William helemaal alleen te laten. William was eens getrouwd met een militair genaamd Peter, maar Peter was een jaar geleden omgekomen in Vietnam. Het gezin heeft het daar nog steeds soms moeilijk mee, maar over het algemeen gaat het weer beter met ze.
    Extra: Benjamin werd vroeger gepest om zijn twee vaders. Hij had, in tegenstelling tot Nikita, nooit de ballen om iets tegen het pesten te doen en daarom lijkt hij vrijwel altijd zenuwachtig en is hij snel bang. Ben is vrijgezel en vindt het heel moeilijk een leuk meisje aan te trekken, hoe lief hij ook is. Hij is namelijk heel erg lief en trouw, maar een bad boy-kant van hem is ver te zoeken.
    Waarschuwen?: Dat weet je wel :'D


    HAHAHAHA, ik kwam er nu pas achter dat dat Dirk Duffeling van HP was .


    where would I be, if you didn't believe?

    Beliebery schreef:
    (...)

    HAHAHAHA, ik kwam er nu pas achter dat dat Dirk Duffeling van HP was .

    Hij is veranderd, hè? Ik vind hem nu eigenlijk best mooi, bij een gebrek aan betere woorden :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Okay ik heb de familie af ik moet morgen alleen nog voor foto's zoeken dus je krijgt hem nu nog niet van me c:


    The artist is the kid that survived.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hij is veranderd, hè? Ik vind hem nu eigenlijk best mooi, bij een gebrek aan betere woorden :'D


    hahahaha ja dat dacht ik ook al ;)


    where would I be, if you didn't believe?

    Higgins schreef:
    Okay ik heb de familie af ik moet morgen alleen nog voor foto's zoeken dus je krijgt hem nu nog niet van me c:


    Yeah wieuw :'D

    Nu heb ik nog een jongen voor de hoofdrol nodig, zeg maar iemand die meegaat met Grace, want ik heb Willow en Jonathan Field, Alexys Romano en Katja Edwards. En ik heb nog een politieagent(e) nodig, zegmaar de belangrijkste politieagent van alle politieagenten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:31 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Ik weet niet of ik er nog één mag doen? ^^ Maar als dat wel mag... hoe oud moet de politieagente ongeveer?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik doe die dude die meegaat wel ik was toch al bezig met verschillende rollen gewoon lekker in mijn eentje in te vullen c:


    The artist is the kid that survived.