• Ik wil graag een music video maken van een film (zoals ik dat met deze en deze ook heb gedaan) maar ik kan niet kiezen welke film (of character uit een film) ik moet kiezen.

    Dus nu vraag ik het maar aan jullie. Welke character of welke film moet ik kiezen?
    Het liefste een film vanaf 2011 en niet ouder.

    Frodo schreef:
    (...)

    Zijn kwaliteit/awesomeness verslaat de ouderdom (A)


    True. Als het jaarvoorkeur er niet bij had gestaan, was dat ook het eerste geweest wat ik gezegd zou hebben. :')


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    Misschien vind je hier iets tussen dan?
    www.imdb.com/chart/2010s

    Dankje! Hier heb ik wel wat aan.

    Gondor schreef:
    (...)

    True. Als het jaarvoorkeur er niet bij had gestaan, was dat ook het eerste geweest wat ik gezegd zou hebben. :')

    In principe wilde ik die eerst ook gaan doen maar toen bedacht ik me dat meestal de wat nieuwere films sneller worden opgezocht op YouTube. Oftewel; meer kijkers. Niet dat ik het alleen voor het aantal kijkers doe maar het is fijn om veel meningen te krijgen over je werk.
    En ik wil wat films waarvan er nog niet veel video's van zijn gemaakt. ^^

    Strider schreef:
    (...)
    In principe wilde ik die eerst ook gaan doen maar toen bedacht ik me dat meestal de wat nieuwere films sneller worden opgezocht op YouTube. Oftewel; meer kijkers. Niet dat ik het alleen voor het aantal kijkers doe maar het is fijn om veel meningen te krijgen over je werk.
    En ik wil wat films waarvan er nog niet veel video's van zijn gemaakt. ^^


    Wat dat betreft kun je ook beter iets minder bekende films pakken. De films zelf worden minder gezocht misschien, maar als je dan bekende/veel gezochte muziek neemt en er een goede clip van maakt kun je ook heel veel kijkers en meningen krijgen.


    Til hug og blod.